همزمان با هفته دولت/ فرماندار: 31 طرح عمرانی در مراغه به بهره برداری می رسد

 معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: 31 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

ظفر محمدی: این تعداد طرح با 454 میلیارد و 962 میلیون ریال اعتبار ملی و استانی اجرا شده است.
وی اظهار کرد: طرح آبرسانی سراجوی شرقی، مجتمع تصفیه خانه آب شرب روستایی شهید دهقان، خط اصلی فاضلاب گلشهر و شهرک امام علی (ع)، گازرسانی به چهار روستای کهق، سنوکش، اسفستانج و چوان سفلی بخش مرکزی و سالن ورزشی از مهمترین طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت است.
فرماندار ویژه مراغه گفت: ساختمان آموزشی، خیابان کشی، کلاس آموزشی و آسفالت راه روستایی ساروقیه به گویجه قملاق به طول 10 کیلومتر و ساختمان دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) از دیگر طرح های مهم این شهرستان در هفته دولت است.
محمدی، ادامه داد: در این دهه، عملیات اجرایی سه طرح عمرانی مرکز بهداشتی درمانی شهر خداجو، طرح مشارکتی پل شهرک فلزکاران بین شهرداری و شرکت راه آهن و اورژانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) با 70 میلیارد و 700 میلیون ریال آغاز می شود.
وی گفت: در این هفته بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در راستای معرفی برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید توسط اداره و نهادهای این شهرستان برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 9:37 | نويسنده : شهروند مراغه ای |