مدیر آموزش و پرورش مراغه: 420 دانش آموز در دارالقرآن ها آموزش می بینند

 مدیرآموزش و پرورش مراغه گفت: 420 دانش آموز این شهرستان از ابتدای تابستان تا کنون در دارالقرآن ها امام خمینی (ره) و فاطمه زهرا (س) آموزش می بینند.

 

جلیل اسلامی، روز یکشنبه در همایش 'بچه های بهشت' در تالار شهید بهشتی این شهرستان افزود: تعداد ثبت نام شدگان در این دارالقرآن ها نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته و هم اکنون 250 دانش آموز پسر در دارالقرآن امام خمینی (ه) و 170دانش آموز دختر در دارالقرآن فاطمه زهرا (س) مشغول دریافت آموزش های قرآنی هستند.
وی اظهار کرد: کلاس های تابستانی دارالقرآن ها از هفته اول تیرماه سال جاری در 10 عنوان شروع شده و جلسات تحلیل تلاوت، تمرین گروه تواشیح و همخوانی و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی از جمله برنامه های این مراکز در کنار کلاس های آموزش قرآن است.
مدیرآموزش و پرورش مراغه گفت: جایگاه قرآن باید در مدارس و در بین دانش آموزان ارتقا یابد و بچه های قرآنی، بچه های بهشتی هستند.
اسلامی، با اشاره به تاکید بر تدبر در قرآن با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: علاقمند کردن دانش آموزان به قرآن، تاکید بر جنبه های رفتاری، اخلاقی و تربیتی قرآن، تاکید بر مدیران مدارس برای همکاری با دارالقرآن ها و برگزاری برنامه های قرآنی برای خانواده های دانش آموزان از جمله سیاست های این مجموعه است.
در این آیین از 60 دانش آموز برتر دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش مراغه با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل شد.
همایش بچه های بهشت به مدت یک روز به همت دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) در تالار شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 9:40 | نويسنده : شهروند مراغه ای |