رئیس دانشگاه آزاداسلامی مراغه: همایش ملی قانون آئین دادرسی در مراغه برگزار می‌شود

 

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: همایش ملی قانون آئین دادرسی ۲۰ مهرماه در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه برگزار می‌شود.

محمدرضا ولیلو از برگزاری همایش ملی قانون آئین دادرسی در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه خبر داد و اظهار داشت: این همایش ملی با حضور اساتید و دانشجویان برتر رشته حقوق بیستم مهرماه در مراغه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش، گفت: تحقیقات مقدماتی، مراجع کیفری و صلاحیت‌های آنها، تجدید نظرخواهی از آراء محاکم، اجرای حکم کیفری، دادرسی نیروهای مسلح، دادرسی کیفری و سایر موضوعات مرتبط از جمله محورهای اصلی همایش ملی قانون آئین دادرسی در مراغه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا 20 شهریورماه به دبیرخانه همایش، مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه به آدرس آذربایجان شرقی، مراغه، پهرآباد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه، ارسال کنند.

ولیلو افزود: در مقالات ارسالی، سه اصل پرهیز از مطالب تکراری، رعایت شیوه‌نامه نگارش مقاله و توجه به آسیب‌ها و خلاءهای قانون از جمله مواردی است که در زمان داوری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان شرکت در این همایش می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات در این مورد با شماره 0413745456 دبیرخانه برگزاری همایش ملی قانون آئین دادرسی تماس حاصل کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:, | 12:8 | نويسنده : شهروند مراغه ای |