امام جمعه مراغه: دولت با دست خالی تمامی مشکلات جامعه را مرتفع می کند

امام جمعه مراغه گفت: دولت با دست خالی و بدون پشتوانه مالی تمامی مشکلات جامعه را مرتفع می کند.

 http://img7.irna.ir/1394/13940603/81734167/81734167-70119739.jpg

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، روز سه شنبه در دیدار جمعی از اعضای شورای اداری با وی به مناسبت هفته دولت، افزود: اکنون دست دولت از نظر مالی خالی بوده و اگر بخواهیم از این بحران عبور کنیم باید توافق هسته ای را طبق اصول قرمز نظام به سرانجام برسانیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی مشکلات با رفع تحریم ها و یک شبه حل شدنی نیست، اظهار کرد: مدیریت در عبور از این بحران، ضروری است.
امام جمعه مراغه گفت: مسوولان نظام و دولت جمهوری اسلامی همیشه به دنبال تامین آسایش مردم سطح متوسط و پایین تر از این طبقه جامعه بوده تا سهمی در کاهش فشار زندگی بر روی مردم ایفا کند.
آیت الله پورمحمدی، با اشاره به اینکه کشور هم اکنون نیازمند حرکت هماهنگ با همدلی است، ادامه داد: برای رسیدن به یک روال عادی در عرصه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمران و آبادی همه باید با هم اتحاد و همدل باشند.
وی، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: برنامه ریزی وزارت کشور و مسوولان در راستای برگزاری انتخابات سالم و صحیح است.
آیت الله پورمحمدی، یادآوری کرد: در این شهرستان نیز برنامه ریزی انتخابات براساس آیین نامه وزارت کشور انجام و فعالیت های دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات پرشور است.
وی، با اشاره به تلاش های ایثارگران و شهدا در جامعه اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی در دوران مقاومت، جنگ تحمیلی و پس از انقلاب حدود 300 هزار شهید تقدیم اهداف خود کرده که اکنون خدمت زیر سایه این شهیدان، توفیقی برای آخرت مسوولان است.
آیت الله پورمحمدی، افزود: امام خمینی (ره) توانست با شروع نهضت آزادیبخش خود، روح و روان مردم را تسخیر و شجره طبیه جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان و مبارزه مردم انقلابی به سرانجام برساند.
فرماندار ویژه مراغه نیز در این آیین گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای افزایش امید میان مردم برای ارایه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ظفر محمدی، افزود: در هفته دولت علاوه بر معرفی خدمات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی باید دستاوردها، افتخارات و خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید بیان شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:, | 13:9 | نويسنده : شهروند مراغه ای |