امام جمعه مراغه: افزایش معنویت مردم ایران به واسطه وجود امام رضا (ع) است

 امام جمعه مراغه گفت: مهمترین علت های افزایش معنویت مردم ایران وجود امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و کریمه اهل بیت (ع) در ایران اسلامی است.

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، روز پنجشنبه در دیدار کاروان زیر سایه خورشید با وی، با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) نعمتی برای همه شیعیان است، افزود: این اماکن متبرکه پناهگاه درماندگان و مردم ایران در تمامی دوران طلایی تاریخ است.
وی اظهار کرد: پرچم ولایت خداوند در این مکان های مقدس برافراشته شده و مردم نیز زیر سایه آن ها در خدمت ولایت و حکومت علوی هستند.
خادم حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در این آیین گفت: آستان قدس رضوی به منظور زیارت از راه دور بارگاه امام رضا(ع) توسط درماندگان، از هشت سال پیش خادم های حرم مطهر را به شهرستان های کشور اعزام می کند.
سیدمحمدرضا مقدم زاده، افزود: در سال جاری نیز اعزام کاروان زیر سایه خورشید به 250 شهرستان کشور افزایش یافته و این کاروان به برخی از کشورهای خارجی شیعه نشین نیز عزیمت می کنند تا سلام گرم مردم آن ها را به امام رضا (ع) برسانند.
وی اظهار کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در کشور، سعادتی برای مردم غیور و ولایت مدار ایران بوده و این کاروان ها به منظور ترویج فرهنگ معنوی اسلامی هر سال تشکیل می شود.
مقدم زاده، یادآوری کرد: استقبال مردم از این کاروان، مشوقی برای خادمان بوده تا بتوانند با عزم بیشتری کاروان زیر سایه خورشید را به نقاط مختلف کشور اعزام کنند.
کاروان زیر سایه خورشید عصر چهارشنبه با استقبال مردمی وارد شهر مراغه شد و پس از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان با امام جمعه، بیماران بیمارستان امیرالمومنین (ع)، خانواده شهید علی کنعانی و مردم در امامزاده سیدمحمد (ع) دیدار کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:, | 13:41 | نويسنده : شهروند مراغه ای |