امام جمعه مراغه گفت: مسئولان با دوراندیشی برای حل مشکلات کنونی برنامه‌ریزی کنند.
امام جمعه مراغه:
مسئولان با دوراندیشی برای حل مشکلات کنونی برنامه‌ریزی کنند

امام جمعه مراغه گفت: مسئولان با دوراندیشی برای حل مشکلات کنونی برنامه‌ریزی کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان با دوراندیشی برای حل مشکلات کنونی برنامه‌ریزی کنند
 

حجت‌الاسلام محمدتقی پور محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در کشور اظهار داشت: با خودکفایی که در بخش‌های مختلف دانشگاهی، پزشکی، علمی و عمرانی پس از انقلاب صورت گرفته، ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است. 

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: با ادامه همدلی، وحدت و تحمل سختی‌ها در آینده نه چندان دور شاهد رفاه، آرامش و آسایش در کشور خواهیم بود.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به نگرانی کشورهای غربی در رأس آنها آمریکای جنایتکار از توسعه علمی در ایران گفت: مردم ایران همه آنچه را که در زمینه‌های مختلف علمی به دست آورده‌اند برای رفاه و آسایش خود و جهانیان به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان خواست با دوراندیشی برای حل مشکلات کنونی برنامه‌ریزی کنند تا مردم همیشه در صحنه در رفاه و آرامش باشند.

پورمحمدی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره دو علم برجسته جهان شیعه آیت‌الله حکیم و آیت‌الله حائری افزود: این دو عالم ربانی با تربیت شاگردان وارسته همچون امام خمینی (ره) خدمت بزرگی به شیعیان کرده‌اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 شهريور 1394برچسب:, | 21:1 | نويسنده : شهروند مراغه ای |