تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سینا مراغه تا پایان سال ۹

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه اعلام کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: با توجه به پیشرفت خوب پروژه احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سینای مراغه، با تخصیص اعتبارات لازم، تا پایان سال ۹۴ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 علی جنتی، صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های درمانی مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تکمیل پروژه بیمارستان 160 تختخوابی سینای این شهرستان یکی از مطالبات مردم مراغه است، اظهار داشت: در حال حاضر دو بیمارستان در مراغه فعال بوده و به بیماران ارائه خدمات می‌نماید که با توجه به افزایش جمعیت شهری و روستائی در مراغه، این تعداد بیمارستان پاسخگو نیست.

وی بر ضرورت تجهیز و هم چنین خرید تخت‌های درمانی در بیمارستان‌های این شهرستان تاکید کرد و گفت: بیمارستان سینای مراغه به منظور نوسازی و توسعه  تخریب شده و در حال احداث است که نیاز است در راستای تجهیز این بیمارستان توسط استانداری اعتباراتی تخصیص داده شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به اجرای طرح جامع نظام سلامت، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست طرح نظام سلامت در کشور، دانشکده علوم پزشکی شهرستان مراغه نیز افزایش کیفیت درمانی در مراکز درمانی را در دستور کاری خود قرار داده است.

جنتی با بیان این که در حال حاضر بیش از ده درصد روستاهای این شهرستان ساختمان اختصاصی بهداشت دارند، افزود: تلاش می‌شود این تعداد تا پایان سال جاری افزایش یابد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر دو پایگاه اورژانس در این شهرستان احداث شده و ارائه خدمات می‌نماید، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‎‌های صورت گرفته، تا پایان سال 94 دو پایگاه جدیداورژانس درمراغه احداث و راه اندازی کنیم که نیاز اصلی این شهرستان، احداث 7 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، افزود: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان ضمن ارائه خدمات به بیماران شهرهای جنوب آذربایجان شرقی به بیماران استان های آذربایجان غربی نیز ارائه خدمات می‌نمایند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 17:33 | نويسنده : شهروند مراغه ای |