استاندار آذربایجان شرقی: مراغه به دومین قطب درمانی آذربایجان شرقی تبدیل می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان مراغه به عنوان قطب درمانی آذربایجان شرقی پس از تبریز بوده که نیاز است در راستای افزایش کیفیت درمانی در این شهرستان تلاش شود.

 اسماعیل جبارزاده، صبح امروز، همزمان با  هفته دولت، در سفر خود به مراغه، با اشاره به این که مراغه دومین قطب درمانی استان است، اظهار داشت: شهرستان مراغه به عنوان دومین قطب درمانی آذربایجان شرقی پس از تبریز بوده که نیاز است مسئولان در احیای آن تلاش کنند.

وی با اشاره به این که دانشکده علوم پزشکی مراغه به صورت مستقل از مرکز استان مدیریت می شود، افزود: این فرصت خوبی است تا این شهرستان ظرفیت‌های درمانی خود را مطرح کند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بر اساس گزارش‌های رسیده از دانشکده علوم پزشکی مراغه مبنی بر وجود برخی مشکلات درمانی در این شهرستان، تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در این شهرستان نبود فضای مناسب درمانی و همچنین کمبود تخت بیمارستانی در بیمارستان‌های این شهرستان است.

جبارزاده افزود: پیگیری مشکلات موجود در حوزه درمان مراغه در دستور کاری استانداری آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد که تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبارات کافی، مشکل فضای مناسب و کمبود تخت درمانی در این شهرستان برطرف شود.

اسماعیل جبارزاده، در ادامه، با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اظهار کرد: بر اساس بودجه بندی‌های صورت گرفته در استان، پروژه‌های بیمارستان سینا و ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در اولویت قرار دارد و تا پایان سال 94 مراحل احداث آنها پایان یافته و شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، در بدو ورود به این شهرستان به یادمان شهدای گمنام این شهرستان رفت و با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرد. وی از بخش‌ها و پروژه‌های در حال احداث بیمارستان امیرالمومنین مراغه نیز بازدید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 17:35 | نويسنده : شهروند مراغه ای |