دونده مراغه ای مقام اول مسابقات قهرمانی دوی کوهستان را کسب کرد

 ' حسن شیرقوی' دونده مراغه ای در دومین دوره مسابقه های قهرمانی کشور در رشته اسکای رانینگ ( دوی کوهستان) مقام اول را کسب کرد.

 

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، این دونده در بخش انفرادی مردان این مسابقه ها موفق به کسب این رتبه شد و سیدمهدی شریفی از فارس و سیدستار صید از تیم البرز نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
در بخش انفرادی بانوان نیز ماهزاده نجار از استان تهران، رقیه قدیمی از استان مرکزی و فاطمه نادری از استان تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش رده بندی تیمی آقایان، تیم استان فارس به مقام نخست و تیم های استان آذربایجان شرقی و مرکزی نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.
در بخش رده بندی تیمی بانوان، تیم تهران مقام نخست و تیم های فارس و آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
این مسابقات به مناسبت هفته دولت و با حضور 11 تیم از استان های البرز، تهران، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، مرکزی، سمنان، بوشهر، گلستان، خراسان رضوی و اردبیل شامل 44 مرد و 17 زن ششم شهریور در استان البرز برگزار شد.
حسن شیرقوی از سال 1385 عضو تیم ملی دو و میدانی در رشته ماراتن و نیمه ماراتن بوده و دارای مقام قهرمانی دوی ماراتن آسیا در مسابقات هندوستان در سال 89، مقام سوم جایزه بزرگ مجارستان به طول پنج کیلومتر در سال 90 و مقام چهارم دوی صحرانوردی جهان در لبنان در سال 93 است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 17:36 | نويسنده : شهروند مراغه ای |