25طرح عمرانی در مراغه به بهره برداری رسید

 همزمان با هفتمین روز از هفته دولت 25 طرح عمرانی و خدماتی در مراغه به بهره برداری رسید.

 

 این طرح ها شامل آبرسانی به دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی(ساختمان آموزشی)، آسفالت و جدول گذاری 10 روستا، دیوار سنگی و ساحلی پنج روستا، طرح هادی یک روستا و خانه بهداشت هشت روستای این شهرستان است که با صرف 32 میلیارد و 487 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه درآیین بهره برداری از این طرح ها گفت : طرح آبرسانی به ساختمان آموزشی این دانشکده با صرف هشت میلیارد و 400 میلیون ریال و به طول دو هزار و 400 متر اجرا شده است.
علی جنتی افزود : چهار میلیارد ریال از این اعتبار در داخل دانشکده هزینه شده و بقیه اعتبار نیز از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری برای اصلاح سامانه آبرسانی در خارج از دانشکده هزینه شده است.
وی گفت : در سال جاری هشت خانه بهداشت در روستاهای حاجی کرد، بلوک آباد، قرطاول، سونکش، آغجه کهل، گل تپه، قلعه خالصه و کهق با صرف هفت میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.
جنتی ادامه داد : در سال جاری سه طرح دیگر نیز اجرا می شود که با اجرای این طرح ها تمامی خانه های بهداشت روستایی مراغه دارای ساختمان ملکی و نوساز می شود.
وی گفت : هم اکنون 100 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی در قالب پزشک خانواده بهره مند هستند.
بخشدار مرکزی مراغه نیز دراین آیین گفت : اجرای طرح ها در روستاهای این بخش با مشارکت 50 درصدی مردم توسط دهیاران اجرا شده است.
حسین گل محمدی افزود : راه های درون روستایی چکان، ورجوی، چوانباغ، قراتلو، سرگیزه، ینگجه، تازه کندسفلی، علویان و سونکش به میزان 16 هزار متر مربع با شش میلیارد و400 میلیون ریال زیرسازی و آسفالت شده است.
وی یادآوری کرد : اجرای طرح های دیوار ساحلی و سنگی نیز با صرف شش میلیارد ریال در روستاهای داش آتان، کرج آباد، کرد ده، علویان و مغانجیق اجرا شده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه نیز دراین آیین گفت : برای اجرای طرح هادی روستایی در20 روستای این شهرستان علاوه بر تصویب 16 میلیارد ریال اعتبار یکهزارتن قیر نیز از محل مصوبات مجلس به وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافته است.
محمد مقتومی افزود : طرح هادی روستای شلیلوند به طول یک هزار و 500 متر و با صرف چهار میلیارد و 87 میلون ریال اعتبار اجرا شده است.
وی اظهارکرد : دراین طرح یکهزار و 550 متر مربع پیاده روسازی، 250 متر مربع سنگ فرش معابر و پنج هزار و 100 متر مربع آسفالت ریزی اجرا شده است.
مقتومی ادامه داد : تا کنون تمامی واحدهای مسکونی این روستا سند دار شده و برای 160واحد مسکونی پرونده پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی تشکیل شده و برای 100 واحدها پایان کار صادر شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 22:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |