نماینده مردم مراغه در مجلس: امکانات درمان بیماران قلبی و سرطانی در مراغه ایجاد می‌شود

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی، گفت: امکانات ارائه خدمات به بیماران قلبی و سرطانی در مراغه با تکمیل بیمارستان آموزشی و پزشکی ابن سینا ایجاد می‌شود.

 

 مهدی دواتگری، در مراسم بهره برداری از طرح‌های دانشکده علوم پزشکی مراغه، اظهار داشت: این بیمارستان با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی با توجه به تاکیدهای ریاست جمهوری به سرعت در حال تکمیل شدن بوده که همزمان با تکمیل ساختمان این طرح، بیمارستان 60 تختخوابی متشکل از ساختمان درمانی، آمفی تئاتر، vip پزشکان نیز در کنار آن احداث می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این دو طرح مقدمه‌ای برای تثبیت موقعیت این شهرستان برای دومین قطب سلامت استان آذربایجان شرقی است، افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها امکانات عمل قلب و شیمی درمانی بیماران سرطانی در آن ایجاد می‌شود.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری با ایجاد رشته بهداشت محیط در مقطع کارشناسی، قدم اولیه برای توسعه آموزش دانشجویان در این مرکز آموزشی برداشته شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه نیز در این مراسم، گفت: ساختمان آموزشی این دانشکده دارای دو طرح نیمه تمام 17 ساله شامل سالن آمفی تئاتر و کتابخانه تخصصی بوده که به علت عدم توجه در سال‌های گذشته نیمه تمام بوده و تکمیل این ساختمان به اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال نیاز دارد.

علی جنتی با بیان اینکه توجه مسئولان به تکمیل خدمات ساختمان آموزشی این دانشکده ضروری است، افزود: امیدواریم به منظور تثبیت جایگاه آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه، زمینه احداث سه دانشکده جدید شامل پزشکی و پیراپزشکی و داروسازی مهیا شود.

وی ادامه داد: هم اکنون این مرکز آموزشی با یک دانشکده علوم پرستاری و در پنج رشته به دانشجویان ارائه خدمات می‌کند که توسعه این مرکز نیازمند جذب اعضای جدید هیئت علمی در رشته‌های مختلف پزشکی و داروسازی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 22:58 | نويسنده : شهروند مراغه ای |