فرماندار: برگزاری مسابقات بین المللی موجب توسعه ورزش در مراغه می شود

 معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: برگزاری مسابقات بین المللی در این شهرستان موجب توسعه ورزش و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران می شود.

 

ظفر محمدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی کانوپولوی تورنمنت صوفی چای افزود: برگزاری این مسابقات علاوه بر معرفی قابلیت های این شهرستان موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی منطقه به ورزشکاران کشورهای مختلف می شود.
وی اظهار کرد: مراغه دارای قابلیت های گردشگری مختلفی است که می توان همزمان با برگزاری این مسابقه ها، در راستای اعتلای این صنعت در این شهرستان گام برداشت.
شهردار مراغه نیز در این نشست با اشاره به احداث دو پیست قایقرانی در این شهرستان، گفت: هم اکنون صوفی چای به پتانسیلی قوی در راستای ورزش های قایقرانی به خصوص کانوپولو و آب های خروشان در این شهرستان تبدیل شده است.
نادر ابراهیمی، افزود: مسابقه های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در 18 شهریور و پس از آن نیز تورنمنت بین المللی قایقرانی صوفی چای با حضور برخی کشورهای اروپایی در این شهرستان برگزار می شود.
وی یادآوری کرد: شهرداری مراغه با همکاری فدراسیون قایقرانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مراغه تمامی مقدمات برگزاری این مسابقات را مهیا کرده است.
ابراهیمی، ادامه داد: در راستای توسعه صنعت گردشگری و معرفی آثار تاریخی مراغه، مقرر شده با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستگی و گردشگری نمایشگاهی از این آثار و سوغات در حاشیه این مسابقه ها برگزار شود.
نائب رییس شورای اسلامی مراغه نیز در این آیین بر تشکیل کمیته ارزیابی برگزاری این مسابقه ها تاکید کرد و گفت: این کمیته می تواند کاستی های این مسابقه ها را ثبت کند تا در دوره های بعدی برای رفع آن ها اقدام شود.
بهمن حسین نژاد، افزود: شورای اسلامی در راستای توسعه صنعت گردشگری این شهرستان تمامی تلاش خود را با همکاری مسوولان انجام می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 23:7 | نويسنده : شهروند مراغه ای |