فرمانده پلیس راه مراغه - هشترود: خواب آلودگی جان راننده در محور مراغه -هشترود را گرفت

فرمانده پلیس راه مراغه - هشترود گفت: راننده وانت مزدا به دلیل خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل خودرو جانش را از دست داد و دو سرنشین پراید را نیز روانه بیمارستان کرد.

 

سروان خلیل سلیمان نژاد: این تصادف روز گذشته در مسیر رفت به سمت مراغه روی داد که طی آن راننده وانت مزدا به علت خواب آلودگی با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرد.
وی اظهار کرد: وانت مزدا پس از برخورد با دیواره کوه مجددا وارد جاده شده و در مسیر مخالف با این خودرو برخورد کرده که در این حادثه، راننده وانت در دم جان باخته و دو سرنشین پراید نیز زخمی و توسط پایگاه اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده پلیس راه مراغه - هشترود از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی در زمان رانندگی با سرعت های مشخص شده در این محور تردد کنند.
محور مراغه - هشترود به طول 101 کیلومتر با پیچ های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می گذرد، به رغم بیشتر تردد های شهرستان های جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر ، این جاده از حادثه خیزترین جاده های کشور محسوب می شود.
طبق آمار پلیس راه کشور، در پنج سال گذشته حدود 800 نفر در این محور کشته و زخمی شده اند که کشته شدن شش نفر از کارکنان و معلمان بخش نظرکهریزی و چند استاد دانشگاه در این محور از آن جمله است.
از پنج سال گذشته تاکنون یک هزار و 62 خودرو در این آزاد راه دچار خسارت شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394برچسب:, | 1:57 | نويسنده : شهروند مراغه ای |