سرپرست اداره بهزیستی مراغه: توانجویان چهار میلیارد و 182 میلیون ریال کمک دریافت کردند

سرپرست اداره بهزیستی مراغه گفت: توانجویان این شهرستان چهار میلیارد و 182 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی دریافت کردند.

 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بهزیستی این شهرستان، شهین صادقی افزود: این کمک ها در قالب پرداخت مستمری ماهیانه به 920 خانواده به مبلغ سه میلیارد و 220 میلیون ریال، وسایل کمک توانبخشی به ارزش 600 میلیون ریال، پرداخت دستمزد به پرستاران مراقب در منزل به میزان 312 میلیون ریال و حق پرستاری 500 میلیون ریال بوده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون پنج هزار و 250 نفر در این شهرستان تحت پوشش خدمات بهزیستی مراغه بوده که از این تعداد 920 خانواده به صورت ماهیانه از خدمات مستمری بهره مند می شوند.
سرپرست اداره بهزیستی مراغه گفت: در این مدت به خانواده ها و توانجویان این شهرستان وسایل کمک توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و شیر خشک اهدا شده است.
صادقی، ادامه داد: تاکنون 100 نفر از توانجویان به پزشکان خیر این شهرستان برای مداوا معرفی شده و در حوزه توانبخشی نیز 110 نفر از مشاوره تلفنی و 540 نفر از مشاوره حضوری ابن اداره بهره مند شده اند.
وی با اشاره به اینکه جذب کمک های خیران از دیگر اقدامات حوزه توانبخشی این اداره است ، گفت: تاکنون خیران 100 میلیون ریال به مراکز دولتی و خصوصی زیر پوشش این اداره به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.
صادقی، خاطرنشان کرد: در راستای ترویج سنت پیامبر اکرم (ص) نیز 15 سری جهیزیه به دختران دم بخت خانواده های این توانجویان اهدا شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394برچسب:, | 14:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |