رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه:

برخورد با فروش گوشت‌های چرخ کرده آماده در قصابی‌های مراغه

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: برخی از قصابان عرضه گوشت در سطح شهرستان اقدام به فروش گوشت چرخ شده آماده می‌نمایند که جلوگیری از فروش گوشت‌های چرخ شده توسط قصابان در دستور کاری واحد غذا و دارو اداره بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.

 علی جنتی در بازدید از بیمارستان امیر المومنین مراغه، بر ضرورت فرهنگ سازی استفاده مردم از سامانه 1690 رسیدگی به شکایات در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و اظهار داشت: سامانه 1690 در راستای دریافت شکایات مردمی و رسیدگی سریع به امور بهداشتی و درمانی راه اندازی شده است که متاسفانه به دلیل آشنا نبودن مردم با این سامانه، هنوز کاربردی برای مردم ندارد.

وی افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها در خصوص استفاده مردم از سامانه شکایت مردمی این دانشکده اطلاع رسانی کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه در ادامه با اشاره به عامل اصلی مرگ و میر در کشور تصریح کرد: امروزه یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در کشور بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان است که باید در راستای جلوگیری از ابتلای مردم به این نوع بیماری راهکارهایی ارائه شود.

جنتی با اشاره به این که مراغه به عنوان دومین قطب درمانی آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: برخی از زیرساخت‌های لازم جهت تبدیل مراغه به عنوان قطب درمانی انجام شده است ولی برخی مشکلات نیز وجود دارد که باید با رایزنی بین وزارت بهداشت و درمان برطرف شود.

وی گفت: بیمارستان امیرالمومنین مراغه به دلیل تعطیلی بیمارستان سینا در حال حاظر پاسخگوی مراجعه بیماران نیست که تلاش می‌کنیم این مشکل با تکمیل سریع پروژه بیمارستان سینا برطرف شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، با اشاره به برخی تخلفات قصابان شهرستان در عرضه گوشت به صوت چرخ کرده و آماده، اظهار داشت: برخی از قصابان عرضه گوشت در سطح شهرستان اقدام به فروش گوشت چرخ شده آماده می‌نمایند که جلوگیری از فروش گوشت‌های چرخ شده توسط قصابان در دستور کاری واحد غذا و دارو اداره بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.

 برخی از افراد سودجو به دلیل منافع مالی خود اقدام به توزیع گوشت چرخ کرده آماده به مردم می‌کنند که در داخل آن برخی گوشت‌های فاسد مشاهده می‌‎شود که ضروری است با مراکز متخلف برخوردهای لازم انجام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394برچسب:, | 15:3 | نويسنده : شهروند مراغه ای |