اکارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا برگزار شد


  کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا به میزبانی مراغه برگزار شد.

 کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی سپاه عاشورا، به مدت 2 روز در اردوگاه المهدی(عج) مراغه برگزار شد كه شرکت کنندگان با حضور در اين کلاس ها، با اصول روابط عمومی و رسانه ای آشنا شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا، در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی، روحیه معنوی، اخلاص و اراده را موتور محرکه و از ویژگی های بارز سپاه و بسیج در جامعه برشمرد.

علی اصغری، افزود: سپاه و بسیج به عنوان نهاد مقدس، همواره سرشار از اخلاص، اراده پولادین و معنویت گرایی بوده و همواره در صحنه های خطیر، نقش موثر و تاثیرگذار خود را نشان داده است.

وی اظهار کرد: سپاه سازمانی است که همواره مطیع و گوش به فرمان ولایت و رهبر فرزانه انقلاب داشته و از ارزش های اسلامی و انقلابی پاسداری می کند.

اصغری خاطرنشان کرد: نقش موثر سپاه در جامعه موجب شده که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، آن را مورد آماج هجمه های تبلیغاتی خود قرار دهند.

ولایت فقیه ملاک و راهنمای مسیر انقلاب اسلامی است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در آیین پایانی کارگاه آموزشی روابط عمومی های نواحی استان، با بيان اينكه ولایت فقیه ملاک و راهنمای مسیر انقلاب اسلامی است، تاكيد كرد: بسیج به عنوان پیشرو جلوتر از همه در مسیر و خط ولایت و نظام اسلامی حرکت می کند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی كساني را كه برای اسلام، ائمه و صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش می کنند را جهادگر خواند و خاطر نشان كرد: امروز هزینه کردن برای اسلام و اهل بيت(ع) در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، امری ضروری و حیاتی است.

وي اظهار كرد: دشمن در زمان حاضر به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی و دینی با بهره گیری از ابزارهایی همچون ترویج عقاید باطل و تشکیل گروه های تکفیری و سلفی در بین امت اسلامی است.

حجت الاسلام سرایی تصريح كرد: اکنون رسالت سنگینی بر عهده نیروهای ارزشی و انقلابی برای مقابله با این توطئه ها و فرهنگ سازی در برابر این هجمه است كه بايد با بصيرت در اين راه گام بردارند.

روابط عمومی نقش مهمی در فرهنگ سازی دارد

جانشین سپاه عاشورا در آئين افتتاحيه کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی های نواحی اين سپاه، گفت: روابط عمومی در سازمان ها به عنوان پل مهم ارتباطی بین دستگاه ها و مردم بوده و نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با تهديدهاي نرم دشمنان دارد.

علی قادری استحکام و به روز بودن را از جمله شاخص هاي مهم در روابط عمومی ها به عنوان شاهراه اطلاع رسانی در نهادها عنوان و بيان كرد: روحیه پاسداری و ولایتمداری بايد در بین مسئولان روابط عمومی های بسیج و سپاه وجود داشته و تقویت شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به فلسفه وجودي انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره در مسیر استکبار ستیزی و نفی سلطه بیگانگان و ترویج ارزش های اسلامی حرکت می کند.

قادري تصريح كرد: دشمن برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی درصدد تطهیر طاغوت و استکبار و نیز تحریف ارزش های اعتقادی و دینی در بین جوانان و نسل های آینده برآمده است.

وي ادامه داد: طرح تطهیر استکبار، استبداد و نیز تحریف ارزش های اسلامی و اعتقادی، توطئه ای خطرناک از سوی نظام سلطه در عصر حاضر است كه هوشیاری در برابر نقشه های شوم دشمنان ضروری است.

قادري خاطرنشان كرد: دشمن با هجمه های فرهنگی، بمباران های تبلیغاتی و با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای، به دنبال ایجاد تزلزل در اعتقادات دینی جوانان است كه بركت خون شهدا، حمايت مردم و رهبري امام خامنه اي اين توطئه دشمنان نيز ناكام خواهد ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:, | 15:56 | نويسنده : شهروند مراغه ای |