معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه مراغه: نوآوری در اولویت کاری برنامه های هفته دفاع مقدس است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه مراغه گفت: تغییر محتوایی و نوآوری در اولویت کاری برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان قرار دارد.

 

جواد محمودی، روز یکشنبه در آیین هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان افزود: تغییر محتوای برنامه ها به سمت انتقال آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا به نسل جوان و نوآوری در ایده ها از اهم برنامه های این شهرستان در هفته دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: نسل تازه انقلاب اسلامی که رشادت های شهدا را مشاهده و لمس نکرده اند هم اکنون نیازمند آشنایی با آن ها و فرهنگ سازی در این زمینه هستند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه مراغه گفت: آگاه سازی بیشتر مردم از جریان های تکفیری منطقه از دیگر اولویت های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
محمودی، ادامه داد: مسوولان باید با عینیت بخشیدن این دوران طلایی در جمع مردم و اجرای برنامه های متنوع، در رسیدن به این اهداف تلاش کنند.
در این نشست برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس 13 کمیته از جمله نیروهای مسلح، دانش آموزی، هنری، تزیینات، برنامه ریزی و ارزیابی، پشتیبانی، روستایی، ایثارگران و ورزش و جوانان تشکیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:, | 16:18 | نويسنده : شهروند مراغه ای |