رییس هیات: سه دوچرخه سوار مسیر مراغه تا ایروان را رکاب می زنند

 رییس هیات دوچرخه سواری مراغه گفت: سه دوچرخه سوار این شهرستان در قالب تیم دوچرخه سواری، مسیر مراغه - ایروان پایتخت ارمنستان را رکاب می زنند.

 

جعفر خبازپور، روز دوشنبه در آیین بدرقه این دوچرخه سواران افزود: مهران عادلی به عنوان سرپرست، امیر بیگ زاده و ایوب قمری فام دوچرخه سواران این شهرستان زیر نظر این هیات و برای گرامیداشت یاد و نام زنده یاد محمود صدیق زاده پهلوان نامی مراغه اقدام به این حرکت فرهنگی ورزشی کرده اند.
وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، استفاده از هوای پاک و شناساندن فرهنگ ایرانی اسلامی به مردم این کشور از جمله اهداف این ورزشکاران است.
سرپرست تیم دوچرخه سورای مراغه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کوهستانی بودن، برخورداری از طبیعت بکر و شرایط آب و هوایی مناسب از جمله دلایل انتخاب این مسیر برای دوچرخه سواری است.
مهران عادلی افزود: پارسال نیز به همراه یک دوچرخه سوار دیگر مراغه ای با شعار 'هوای پاک با ترویج فرهنگ دوچرخه سواری' مسیر مراغه تا ترکیه، گرجستان و ارمنستان را رکاب زدیم.
وی با بیان اینکه کل مسیر رفت و برگشت مراغه تا ایروان حدود 650 کیلومتر است، یادآوری کرد: این مسیر را در مدت یک هفته تا 10 روز رکاب خواهیم زد.
پهلوان محمود صدیق زاده، متولد 10 بهمن 1314 از کشتی گیران معروف کشور بود که با کسب دو مقام قهرمانی و هشت مقام نایب قهرمانی کشور در 25 اردیبهشت 1362 دار فانی را وداع گفت.
سال گذشته نیز مهران عادلی و شهرام فرج الله زاده، دوچرخه سواران مراغه ای حامل پیام صلح و دوستی مسیر دو هزار کیلومتر مراغه تا کشورهای ترکیه، ارمنستان و گرجستان را در مدت 28 روز رکاب زده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 9:33 | نويسنده : شهروند مراغه ای |