امام جمعه موقت مراغه: سپاه بازوی توانمند انقلاب اسلامی است

 امام جمعه موقت مراغه گفت: سپاه پاسداران، بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران بوده و مفهوم وجودی آن دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در کنار سایر قواست.

 

حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان سپاه افزود: تشکیل سپاه، ایجاد یک نهاد معنوی قدرتمند با ایمان، با اقتدار و مجاهد برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا با آخرین توان از جایگاه این انقلاب دفاع کند.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس در چند روز آینده، اظهار کرد: در روز اول مهر، قشر جوینده تحصیل، به فرمان انبیا گوش فرا داده و خود را برای مجهز کردن به سلاح تعلیم و تربیت آماده می کند.
حجت الاسلام محمدی راد، با قدردانی از حضور مسوولان ادارات و نهادها و توجه آنان به بحث تعلیم و علم آموزی ادامه داد: مسوولان با حضورشان در کنار دانش آموزان، اهمیت و تاثیر علم و دانش را تایید می کنند.
وی یادآوری کرد: فرزندان، بالاترین سرمایه های کشور هستند که برای تحصیل، تربیت و فراگیری آموزش های لازم در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرند و قشر فرهنگی و مسوولان عرصه آموزش و پرورش باید در راستای پرورش و آموزش دانش آموزان و دانشجویان قدم بردارند.
حجت الاسلام محمدی راد، با تبریک فرا رسیدن عید قربان، افزود: این روز، عید بندگی و تسلیم محض بودن در برابر خداوند بوده و اخلاص، بندگی و تسلیم حضرت ابراهیم(ع) در برابر پروردگار خویش راز ماندگاری این واقعه بزرگ معنوی در تاریخ انسان های خداجوی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394برچسب:, | 21:12 | نويسنده : شهروند مراغه ای |