فوتبالیست مراغه‌ای به مسابقات دو و میدانی المپیک ارتش‎های جهان اعزام می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه از اعزام فوتبالیست مراغه‌ای به مسابقات دو و میدانی المپیک ارتش‎های جهان در کره جنوبی خبر داد

 احمد حاجی‌محمدی در آئین تجلیل از ورزشکاران مراغه، با اشاره به راهیابی دونده مراغه‌ای به مسابقات المپیک ارتش‌های جهان، اظهار داشت: حسین شیرقوی، دونده مراغه‌ای رشته استقامت و ماراتن، توانست با تلاش و تمرین شبانه روزی به مسابقات المپیک ارتش‌های جهان در کشور کره جنوبی راه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه، همچنین از شرکت 2 دونده مراغه‌ای در مسابقات جهانی دوی کوهستان خبر داد و تصریح کرد: حسین شیرقوی و مهدی هژبرخواه، بهمن ماه سال جاری، به مسابقات جهانی دوی کوهستان در فرانسه، اعزام می‌شوند.

حاجی‌محمدی با بیان اینکه این دو ورزشکار مجوز حضور در مسابقات فرانسه را با کسب مقام اول و سوم دوی کوهستان، اسکای رانینگ، جایزه بزرگ دماوند اخذ کرده‌اند، افزود: مسابقات جایزه بزرگ دماوند روز جمعه گذشته در استان البرز برگزار شد که از برگزیدگان آن در مراغه تقدیر می‌شود.

فوتبالیستی که قهرمان دو و میدانی شد

حسین شیرقوی در حاشیه این مراسم، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت خود را اراده و همچنین علاقه شدید خود به رشته ورزشی دوی استقامت و ماراتن عنوان کرد.

وی با اشاره به این که قبل از انتخاب رشته ورزشی دو استقامت در فوتبال نیز فعالیت داشته و در تیم نیروی زمینی لیگ دسته یک بازی کرده‌ است، خاطر نشان کرد: پس از روی آوردن به ورزش دو و میدانی، در سال 91 به عنوان کاپیتان تیم ملی به مسابقات آسیایی در هندوستان  اعزام شدم که عنوان دوم تیمی و ششم انفرادی را کسب کردم.

این دونده با بیان این که مسیر حرم تا حرم را طی کرده است، اظهار داشت: جهت تمرین و حضور در مسابقات آسیایی و کسب مقام برای کشورمان مسیر حرم امام خمینی (ره) تهران تا حرم مطهر امام رضا (ع) را در مدت 90 روز به صورت پیاده، با دوی استقامت طی کرده‌ام.

 حسین شیرقوی، دونده مراغه‌ای رشته استقامت و ماراتن، مهرماه امسال جهت شرکت در مسابقات المپیک جهانی ارتش در کره جنوبی اعزام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:, | 13:23 | نويسنده : شهروند مراغه ای |