امام جمعه موقت مراغه: استکبار و صهیونیسم به اصل قدرت وحدت اسلام پی نبرده اند

 امام جمعه موقت مراغه گفت: استکبار و صهیونیسم به قدرت اصلی وحدت امت اسلام پی نبرده اند.

 

حجت الاسلام حمید محمدی راد، روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان این شهرستان افزود: این قدرت ها به دنبال یکه تازی در کشورهای اسلامی هستند اما تاکنون به قدرت وحدتی که می تواند امت اسلامی را در برابر این توطئه ها مصون کند پی نبرده اند.
وی اظهار کرد: این قدرت ها مدعی هستند با حقوق بشر خود، به دنبال ایجاد دموکراسی هستند اما آموزه های اسلامی خود یک دموکراسی واقعی بوده و حضور این قدرت ها در کشورهای اسلامی، مشکلی بزرگ را به وجود می آورد.
امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه عربستان از متحدان این کشورها برای ایجاد آرمان های صهیونیسم و استکبار است، ادامه داد: وقتی مشاهده می شود حاکمان دیکتاتوری که در بین مردم کشور خود جایگاهی ندارند به کشور عربستان پناهنده می شوند به اصل ماهیت اهداف غرب پی برده می شود.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: هم اکنون مردم سوریه، عراق، فلسطین و یمن درگیر مشکلات به وجود آمده توسط استکبار هستند ، اظهار کرد: اگر دخالت بیگانگان در این کشورها وجود نداشت و رژیم های خود کامه همچون آل سعود از تروریست حمایت نمی کردند بدون شک امروز شاهد آوارگی مردم این کشورها نبودیم.
امام جمعه موقت مراغه ضمن تبریک عید قربان گفت: این عید روز بزرگ آزمون بندگی و یکتا پرستی، شکست بزرگ شیطان، ایثار و از خود گذشتگی و پیروزی ابراهیم و اسماعیل(ع) در امتحان بزرگ الهی است.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: عید قربان روزی است که خداوند آن را برای مسلمانان عید و برای محمد و آل محمد (ص) مایه شرافت، کرامت و فضیلت قرار داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 مهر 1394برچسب:, | 13:57 | نويسنده : شهروند مراغه ای |