زنگ عاطفه ها در مراغه نواحته شد

 همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه ها در مراغه نیز نواخته شد.

 

مردم مراغه در مرحله اول جشن عاطفه ها بیش از 500 میلون ریال به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کرده و امروز نیز با نواخته شدن زنگ عاطفه ها، دانش آموزان این شهرستان به کمک همکلاسی های خود می شتابند.
فرماندار مراغه در آیین نواختن جشن عاطفه ها در دبستان شاهد امیر آبی، گفت: جشن عاطفه ها گامی هوشمند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمندان است.
ظفر محمدی، افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند گامی مهم در راستای افزایش توان مالی دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل است.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: کمک به نیازمندان فرهنگی اقدامی ارزشمند از سوی مردم ایران است و برگزاری جشن عاطفه ها از جمله کارهای ارزشمند در نظام اسلامی است.
جلیل اسلامی، افزود: اکنون در بیش از 130 مدرسه از 500 مدرسه این شهرستان، این مراسم برگزار می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه نیز در این آیین گفت: در سال تحصیلی جاری حدود یک هزار و 900 دانش آموز نیازمند برای ادامه تحصیل خود در مدارس ثبت نام کرده اند.
ایوب هاشمیان، افزود: جشن عاطفه ها در سال جاری در دو مرحله با شعار مهر در انتظار همدلی آغاز شده که در مرحله اول مردم این شهرستان بیس از 500 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان اهدا کرده اند.
وی اظهار کرد: مرحله اول 26 و 27 شهریور در سطح این شهر و در 11 ایستگاه برگزار شد و مرحله دوم نیز امروز در سطح 130 مدرسه برگزار می شود.
هاشمیان ادامه داد: هم اکنون در مدارس این شهرستان حدود 23 هزار پاکت بین دانش آموزان این شهرستان برای جمع آوری کمک های آنان توزیع می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:, | 11:29 | نويسنده : شهروند مراغه ای |