درآمدزایی5.5‎ میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان مراغه

 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: این انجمن پنج میلیارد و 541 میلیون ریال در نیمه اول سال جاری درآمد داشته است.

 

سیدعلاالدین نقیبی  افزود: از این میزان سه میلیارد و 945 میلیون ریال از سوی خیران اهدا و بقیه از منابع داخلی انجمن تامین شده است.
وی اظهار کرد: در جشن گلریزان سال جاری، خیران شهرستان اعطای دو میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی را متعهد شده بودند که تا کنون علاوه بر این میزان، یک میلیارد ریال دیگر از سوی خیران به این انجمن کمک شده است.
نقیبی ادامه داد: درآمدهای منابع انجمن نیز از محل های فروش حواله های خودرو، اجاره مغازه نانوایی بیرون زندان و دو باب مغازه دیگر و کیوسک های عریضه نویسی مراغه و عجبشیر و فروش اوراق شکواییه به عریضه نویسان تامین شده است.
وی افزود: با کمک خیران و درآمدهای این انجمن، هم اکنون 220 زندانی در کارگاه های قالیبافی طالبخان و داخل زندان پس از اخذ کارت مهارت فنی و حرفه مشغول بکار شده اند.
هم اکنون بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجبشیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 11:9 | نويسنده : شهروند مراغه ای |