فرمانده انتظامی: سرعت زیاد راننده پیکان، پیرمرد 80 ساله مراغه ای را کشت

 

مفرمانده انتظامی مراغه گفت: پیرمرد 80 ساله ای در سه راهی روستای چکان این شهرستان قربانی سرعت زیاد راننده پیکان شد.

 

سرهنگ سهراب رحیم زاده افزود: این پیرمرد ظهر روز گذشته هنگام عبور از محور مراغه - هشترود در سه راهی امامزاده چکان این شهرستان در اثر تصادف با خودروی سواری پیکان جان خود را از دست داد.
وی اظهار کرد: ماموران پس از دریافت گزارش مردمی این تصادف، در محل حادثه حاضر و پس از بررسی حادثه، علت این اتفاق را سرعت زیاد خودروی سواری و ناتوانایی راننده در کنترل آن تشخیص دادند.
رحیم زاده، یادآور شد: در 15 روز گذشته، این سومین حادثه تصادف منجر به فوت در محور مراغه - هشترود است.
ساعت 22 سه شنبه شب 28 مهر بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو شامل 206، کامیون و تریلی در محور مراغه - هشترود یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر روانه بیمارستان شدند.
ظهر روز شنبه 25 مهرماه نیز بر اثر برخورد دو خودروی سمند و کامیون در این محور یک مرد 34 ساله و کودک 1.5 ساله اش جان خود را از دست داده و دو نفر نیز زخمی شدند.
محور مراغه - هشترود به طول 101 کیلومتر با پیچ های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می گذرد و بیشتر ترددهای شهرستان های جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می شود.
این جاده از حادثه خیزترین راه های کشور است و طبق آمار پلیس راه ، در پنج سال گذشته حدود بیش از 800 نفر در این مسیر کشته و زخمی شدند.
از پنج سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار و 200 خودرو در این محور دچار خسارت شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:, | 8:38 | نويسنده : شهروند مراغه ای |