رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه: راهپیمایی 13 آبان مانع ازغفلت مردم و تکرار حادثه عاشورا می شود

 رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: راهپیمایی های مردمی از جمله 13 آبان مانع از غفلت مردم و تکرار حادثه عاشورا می شود.

 http://img7.irna.ir/1394/13940813/81825310/81825310-70278525.jpg

حجت الاسلام علی امیری، روز چهارشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دراین شهرستان افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا بوده و تمامی حرکت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن بر اساس آموزه های قیام عاشورا انجام می شود.
وی، غفلت مردم را مهم ترین علت بوجود آمدن نهضت عاشورا عنوان و اظهار کرد: امام حسین (ع) برای آگاهی مردم، احیای دین و ایستادگی در برابر طاغوت زمان به قیام برخواستند و امام راحل نیز با توجه به این آموزه ها، نهضت انقلاب اسلامی را آغازکرد و با رهبری خود و پشتیبانی مردم آن را به پیروزی رساندند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی برای مردم بوده و اگر مردم از دسیسه های دشمنان غفلت کنند و فریب ظاهرآنان را بخورند بدون شک حادثه ای همانند عاشورا تکرار می شود.
حجت الاسلام امیری ادامه داد: با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب، دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه داشته و با توجه به این دشمنی، مردم و مسوولان با وجود پیگیری مذاکرات هسته ای زیرنظر رهبری، هوشیارانه در برابرآنان ایستاده اند.
وی گفت: شعار مرگ برآمریکای مردم جمهوری اسلامی، بیدارباشی برای تمامی آزادی خواهان جهان بوده و نمایانگر حرکت مردم ایران در برابر طاغوت و ظالمان است.
مردم انقلابی مراغه همپای دانش آموزان و دانشجویان با راهپیمایی و تجمع در خیابان جام جم، با سر دادن شعارهای استکبار ستیزی مانند ' دانشجو، دانش آموز و ملت ما بیدار است از فتنه گری آمریکا بیزار است'، ' دانش آموز - دانشجو فدایی اسلام، رهبر و قرآن است'، 'مرگ بر آمریکا' ، 'مرگ بر اسراییل' و 'اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است' با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیعتی دوباره بستند.
دراین آیین قطعنامه ضد استکباری درهشت بند قرائت و با تکبیر شرکت کنندگان به تایید رسید.
دراین بیانیه بر وحدت و یکپارچگی، همدلی و همزبانی حول محور ولایت فقیه، پایبندی مردم ایران برای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا با توجه به اعتقادات تاریخی و مذهبی و بیزاری ملت ایران از حمایت های آمریکا و سکوت جوامع بین المللی از تشکیل و فعالیت گروه های تکفیری داعش تاکید شد.
همچنین دراین بیانیه بر خشم ملت ایران در سوء مدیریت آل سعود و جان باختن حجاج ، کشتار مردم مظلوم فلسطین و یمن در سایه سکوت جوامع بین المللی تاکید شده و بر حمایت ایران از مردم مظلوم یمن، فلسطین، عراق و افغانستان تاکید شده است.
تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مسوولان کشور و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب از دیگر بندهای این بیانه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394برچسب:, | 11:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |