اتوبوس کتابخانه سیار در سه روستای مراغه راه اندازی شد

 رییس کتابخانه های عمومی مراغه گفت: اتوبوس کتابخانه سیار با عنوان ' پیک صبا ' در سه روستای این شهرستان راه اندازی شد.

 

اکبر میرزایی افزود: این کتابخانه برای اولین بار در سه روستای نرج آباد، مغانجیق و طالبخان حضور یافت و موفق به عضوگیری 200 نفر و نوبت دهی به 150 نفر شد.
وی اظهارکرد: عضویت کتابخانه سیار رایگان بوده و علاقه مندان به مطالعه، کتاب های مورد نظر خود را امانت گرفته و بعد از گذشت 20 روز مطالعه، تحویل داده و کتاب دیگری را دریافت می کنند.
رییس کتابخانه های عمومی مراغه با بیان اینکه این کتابخانه هر سه هفته یک بار به روستاهای هدف مراجعه کرده و عضو گیری می کند، یادآور شد: این کتابخانه در راستای ارتقای سطح مطالعه در جامعه به ویژه روستاهای این شهرستان راه اندازی شد.
میرزایی، با اشاره به آغاز هفته کتاب از 23 تا 30 آبان، ادامه داد: به منظور تکریم کتابداران و بزرگداشت علامه طباطبایی، اهدای کتاب توسط مردم در بخش کودک و نوجوان به منظور گرد آوری منابع و ارائه به مناطق محروم این شهرستان دراین هفته انجام می شود.
وی گفت: نقش کتابداران در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی مهم بوده و کتابداران در فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی جامعه گام موثری بر می دارند.
میرزایی، با بیان اینکه برنامه های مختلفی در طول هفته کتاب و کتاب خوانی در مراغه برای ارتقای سطح مطالعه انجام می شود، افزود: جستجوی آسان افراد برای منابع پیوسته در مطالعه موثر و سامانه مدیریت کتابخانه ها به نشانی اینترنتی www.samanpl.ir به منظور دسترسی و جستجوی منابع به صورت پیوسته ایجاد شده است.
هم اکنون سه کتابخانه عمومی مرکزی و خواجه نصیرالدین طوسی مراغه و ثامن الائمه شهر خداجوی این شهرستان به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خدمات ارایه می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 آبان 1394برچسب:, | 18:18 | نويسنده : شهروند مراغه ای |