مردم آذربایجان رخصت سوءاستفاده به کشورهای بی‌شناسنامه را نمی‌دهند


امام جمعه مراغه:

امام جمعه مراغه گفت: مردم آذربایجان در طول تاریخ مدافع یکپارچگی ایران اسلامی بوده و هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت‌طلب و برخی کشورهای بی‌‌شناسنامه از موقعیت‌های پیش‌آماده بهره‌برداری سیاسی کنند.
http://img7.irna.ir/1394/13940822/81836759/81836759-70299185.jpg
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با محکوم کردن حرکت سهوی عوامل برنامه فیتیله اظهار داشت: مسئولان صدا و سیما نباید اجازه دهند عده‌ای با سهل‌انگاری زمینه ناراحتی قومیت‌ها را فراهم کنند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی با همدلی، وحدت و حفظ یکپارچگی اجازه نمی‌دهند دشمنان از حوادث داخلی بهره‌برداری سیاسی کنند.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقوام مختلف در چهار گوشه ایران اسلامی نیز نباید اجازه دهند یک حرکت نسنجیده عامل تفرقه در کشور باشد.
امام جمعه مراغه تصریح کرد: مردم آذربایجان در طول تاریخ مدافع یکپارچگی ایران اسلامی بوده و هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت‌طلب و برخی کشورهای بی‌شناسنامه از موقعیت‌های پیش آماده بهره‌برداری سیاسی کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه سیدمحمد طباطبایی و برخی علمای آذربایجان گفت: علمای آذربایجان در طول تاریخ پیشگام حرکت‌های انقلابی ظلم‌ستیز و مروج تشیع بوده‌اند.
پورمحمدی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های ارتش عراق و سوریه در مقابله با تروریست‌های صهیونیستی تکفیری داعش افزود: زمینه برای نابودی و از بین رفتن شیطنت در عراق و سوریه فراهم شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آبان 1394برچسب:, | 12:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |