صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه در مراغه

 

 رییس اداره ثبت احوال مراغه گفت: صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان در سریع ترین زمان ممکن صادر می شود.

 

علیرضا شمس دانش: به منظور استقبال از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، این اداره در سریع ترین زمان ممکن برای واجدان شرایط کارت ملی هوشمند صادر می کند.
وی اظهار کرد: تمامی افراد بالای 15 سال می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی www.ncr.ir نسبت به دریافت کارت ملی و یا تعویض آن اقدام کنند.
رییس اداره ثبت احوال مراغه با اشاره به اینکه این سامانه تا نیمه اول آذر به متقاضیان نوبت می دهد، یادآور شد: در سال جاری در این شهرستان هفت هزار فقره کارت ملی هوشمند برای افراد صادر شده است.
شمس دانش، ادامه داد: متقاضیان کارت ملی می توانند هنگام ثبت نام محل های مورد نظر دفتر پیشخوان واقع در میدان امام حسین (ع) (دروازه سابق)، اداره ثبت احول و اداره پست را برحسب مدت زمان نوبت دهی انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه شناسنامه مکانیزه نیز در مدت زمان یک هفته ای صادر می شود، گفت: در این خصوص متقاضیان تعویض و مفقودی شناسنامه نیز می توانند به محل های دفتر پیشخوان دولت و این اداره مراجعه و مدارک خود را تکمیل کنند.
شمس دانش، افزود: در سال جاری نیز چهار هزار فقره شناسنامه مکانیزه صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در بسیاری از حوزه های انتخابیه این شهرستان به صورت مکانیزه انجام می شود، یادآوری کرد: ارایه کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات مکانیزه ضروری است.
اداره ثبت احوال مراغه در فروردین سال 1307 شمسی تاسیس و در چهاردهم فروردین این سال اولین سند سجلی برای حاج میرزا عیسی خان فتوحی رییس وقت اداره معارف مراغه صادر شده است.
مراغه در تقسیمات کشوری سال 1311 تا 1316 دارای شش بلوک شامل مراغه، کشاور (هشترود)، قصبه بناب (بناب)، میاندوآب، ملک کندی (ملکان)، عجب شیر و مردق بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آبان 1394برچسب:, | 1:17 | نويسنده : شهروند مراغه ای |