رسانه ها به دور از انصاف

رسانه های امروز در نهایت تاسف هر کدام به نوعی وابستگی خاصی به گروه یا جناح و یا اشخاص مختلف دارند

کمتر وبلاگ ، وب سایت ، هفته نامه و یا روز نامه ای پیدا میشود که فقط حقایق را ذکر کند

برخی رسانه ها به دور از وظایف و رسالت خود فقط در پی تکثیر اخبار کذب و به نفع منافع خود هستند

به امید روزی که همه با انصاف باشیم

برخی ها از ابتدا برای بیگانگان تلاش می کنند و ملت فروشی می کنند

 

 

برخی دیگر در پی افزایش در آمد برای خودشان هستند

البته هستند رسانه هایی که فقط با انصاف خبر نشر می کنند

 

واین هم خبر دیدار نماینده شهر با خبرنگاران

مهدی دواتگری، روز پنجشنبه در شورای اداری مراغه با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امر به معرف و نهی از منکر را وظیفه تمام احاد جامعه دانست و افزود: رسانه ها در کشور جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اطلاع رسانی به عنوان پل ارتباطی در نقد مردم از مسوولان هستند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید دراین راستا برای مردم مسوولان اعتماد سازی کنند تا در صورت نقد سازنده و دلسوزانه مورد اتهام قرار نگیرند.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلام خاطرنشان کرد: ضروری است که برای ایجاد اعتماد دو سویه بین مسوولان و رسانه ها جایگاه حقیقی خبرنگاران در توسعه و پیشرفت جامعه درک شود.

دواتگری با اشاره به اینکه اشکال های مسوولان توسط احزاب سیاسی و مردم باید بازگو شود ادامه داد: متاسفانه در کشور از 230 حذب شناسنامه دارهم اکنون پنج مورد آن فعال بوده که این تعداد به تنهایی نقش کمتری در توسعه کشور و نقد سازنده دارند.

وی گفت: دراین بین فقط نقد مردم به مسوولان باقی مانده که خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مهمترین نقش را در این ارتباط ایفا می کنند که ارج نهادن به آنان باید دراهم وظایف تمامی مسوولان قرار بگیرد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلام خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مسوولان بر حمایت از بخش خصوصی، اجرای اصل 44 قانون اساسی از دیگر وظایف مهم مسوولان است.

دواتگری افزود: مسوولان این شهرستان نیز باید تمامی توان خود را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام دهند.

فرماندار مراغه نیز دراین آیین خواستار آمادگی لازم مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این شهرستان برای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه های هفته دولت امسال شد.

ظفرمحمدی افزود: هرچند که در تمام ایام سال باید خدمات ارزنده نظام و دولت درعرصه های مختلف برای مردم تبیین و بازگو شود ولی هفته دولت فرصتی مناسبتر دراین زمینه است که باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

وی بیان کرد: از مدیران اجرایی شهرستان انتظار می رود درهفته دولت امسال عملکرد یک ساله خود را ارزیابی کرده و نقاط ضعف را تا حد امکان برطرف کنند.

در این آیین حسین گل محمدی به عنوان بخشدار مرکزی، نقی محمدی به عنوان بخشدار سراجو و ناصر ژرفی به عنوان رییس رادیو شهر مراغه معرفی شدند.

همچنین در این آیین از زحمات علی اسکندی بخشدار سابق بخش مرکزی، ناصر نادری مسوول سابق روابط عمومی فرمانداری، محسن مجیدی بخشدار سابق بخش سراجو و مصطفی خدنگ رییس سابق رادیو شهر مراغه قدردانی شد.



نظرات شما عزیزان:

اسفندیاری
ساعت10:29---9 شهريور 1393

سلام و عرض ادب خدمت دوست و یار قدیمی و مایه افتخار دوستان و خار چشمان دشمنان ممنون از مطالب رک و پوشت کتده ی تو واقعا دل نترس تو و مطالب عمیق تو خاطرات جبهه و مردان دلاور رو به یاد آدم می اندزه پسر همون شیرمرد رزمنده باید هم همین باشه دوست داریم و امیداریم مثه همیشه قرص و محکم یه رنگ باشی امید=DD=DD=DD=DD=DD



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393برچسب:"رسانه ها", | 12:50 | نويسنده : شهروند مراغه ای |