کتابخانه عمومی مراغه به صورت رایگان عضو می پذیرد

 رییس اداره کتابخانه های عمومی مراغه گفت: کتابخانه عمومی این شهرستان همزمان با هفته کتاب به صورت رایگان عضو می پذیرد.

 

اکبر میرزایی، روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ مطالعه در مدرسه ریحانه این شهرستان افزود: کتابخانه عمومی این شهرستان با برخورداری از یک هزار و 682 عنوان با یک هزار و 770 نسخه کتاب کودک به کودکان خدمات ارایه می کند.
وی یادآور شد: علاوه بر این میزات کتاب، 10 عنوان نشریه و 30 نسخه کتاب مرجع حوزه کودک نیز در مخازن این کتابخانه برای استفاده کودکان موجود است.
وی اظهار کرد: این اداره برنامه های متنوعی برای هفته کتاب و کتاب خوانی در نظر گرفته که از جمله شامل جذب عضو به صورت رایگان، بازدید دانش آموزان مدارس از کتابخانه، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری کلاس قصه گویی و نشست کتابخوان دانش آموزی است.
رییس اداره کتابخانه های عمومی مراغه یادآور شد: برگزاری جلسه نقد و بررسی اشعار عاشورایی به همراه شب شعر در تالار کتابخانه اوحدی مراغه ای، نشست و کلاس قصه گویی ویژه نابینایان در بخش روشندلان کتابخانه، برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از کتاب فتح خون، مسابقه نقاشی و کاردستی ویژه کودکان و نوجوانان و برپایی نمایشگاه از آثار آن ها از دیگر برنامه های این هفته است.
میرزایی، از راه اندازی کتابخانه دیجیتال در این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدام به منظور دسترسی آسان مسوولان و پژوهشگران برای مطالعه مفید و استفاده بیشتر آنان از کتاب توسط راه اندازی شده است.
هم اکنون کتابخانه های عمومی مرکزی و خواجه نصیرالدین طوسی مراغه و ثامن الائمه شهر خداجوی این شهرستان به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خدمات ارایه می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:, | 17:16 | نويسنده : شهروند مراغه ای |