رییس فدراسیون دو و میدانی: نگاه به ورزش قهرمانی در فدراسیون ها تفننی است

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: در زمان کنونی نگاه به ورزش قهرمانی در فدراسیون ها به شکل تفنن بوده و ارکان مدیریتی آن ها نیز بدین منوال است.

 

مجید کیهانی در جمع روسای هیات های ورزشی مراغه در فرمانداری این شهرستان افزود: بخش اداری فدراسیون های ورزشی، بخش ثابت آن ها بوده و اعضای فنی و بخشی که باید در ورزش تاثیرگذار باشد، به ورزش تفننی نگاه می کنند.
وی با بیان اینکه این افراد هفته ای دو تا شش ساعت به فدراسیون ها می آیند، یادآور شد: دو شغله بودن این افراد مانع از توجه آن ها به ورزش و توسعه ورزش قهرمانی درکشور می شود.
رییس فدراسیون دو و میدانی اظهارکرد: نظام باشگاه داری کشور نیز نقشی در توسعه ورزش نداشته و این امر مشکلی اساسی در بخش ورزش است.
کیهانی، با اشاره به اینکه نظام باشگاه داری به طور قطع در مسیر توسعه ورزش کشور نبوده و به صورت سلیقه ای اجرا می شود، ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با پیگیری و تصویب قوانینی که قابلیت و ضمانت اجرایی داشته باشد، به ورزش کشور کمک کنند.
دراین آیین از حسن شیرقوی عضو تیم ملی دو و میدانی، میثم محمدرضازاده عضو تیم ملی هندبال و سهیل عبدالاحدپور عضو تیم ملی نونهالان تجلیل بعمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:, | 8:22 | نويسنده : شهروند مراغه ای |