دومین مرحله انتخابی تیم های دوی صحرانوردی آذربایجان شرقی برگزار شد

 دومین مرحله مسابقه های دوی صحرانوردی انتخابی تیم آذربایجان شرقی و طرح استعداد یابی شمال غرب کشور برای شرکت در مسابقه های انتخابی قهرمانی کشور در مراغه برگزار شد.

 

این مسابقه ها با حضور 183 ورزشکار از هفت شهرستان در سه رده سنی نوجوانان، نونهالان و پیشکسوتان از محل پادگان تاریخی ایلخی تا مقابل اداره وزرش و جوانان مراغه به طول چهار و نیم کیلومتر برگزار شد.
در نتایج تیمی رده سنی نونهالان تیم ها مراغه، تبریز و بستان آباد و در رده سنی نوجوانان تیم های میانه، بستان آباد و مراغه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و مسابقه های رده سنی پیشکسوتان نیز به صورت انفرادی برگزارشد.
در نتایج انفرادی در رده سنی نونهالان، عرفان فرمانی، سهیل عبدالاحدپور بهنامی، مهدی زمزم، عباس فردوسی و سینا قنبری از مراغه و بهرام محمدیان از تبریز مقام های اول تا ششم را کسب کرده و جواز حضور در اردوهای تمرینی استان را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان نیز به ترتیب علی یوسفی از میانه، امین جباری از مراغه، هادی رفیعی از میانه، محمد نیک فال از بستان آباد، امیر حسین یوسفی از میانه و میرهادی حسینی از ورزقان با کسب رتبه های اول تا ششمی به این اردو راه یافتند.
در رده سنی پیشکسوتان نیز محبوب محسن وند از مراغه، جلیل واحدی از تبریز، مرتضی امیرآذر، کامبیز پاشازاده، ایوب اسلامی و محمد رحیم زاده از مراغه موفق به کسب رتبه های اول تا ششم این مسابقات شدند.
دراین مسابقه ها 90 ورزشکار در رده سنی نونهالان، 60 ورزشکار در رده سنی نوجوانان و 33 ورزشکار در رده سنی پیشکسوت ها شرکت کردند که همه با طی مسیر چهار و نیم کیلومتری با هم به رقابت پرداختند.
در این مسابقه ها ورزشکارهایی از شهرستان های مراغه، میانه، بستان آباد، ورزقان، آذرشهر، مرند و اسکو شرکت کرده بودند.
پیش از این نیز مرحله اول مسابقه های انتخابی تیم آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقه های کشوری روز جمعه هشتم آبان سال جاری با حضور 120 ورزشکار از شش شهرستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ سالها به دور رودخانه صوفی چای مراغه برگزار شد.
در مرحله اول این مسابقه ها 40 ورزشکار در رده سنی نوجوانان با طی مسیر هشت کیلومتری، 47 ورزشکار در رده سنی جوانان با طی مسیر 10 کیلومتری و 33 ورزشکار در رده سنی بزرگ سالها با طی مسیر 12 کیلومتری با هم به رقابت پرداخته بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1394برچسب:, | 8:24 | نويسنده : شهروند مراغه ای |