یک ماه تا ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دهم و احتمال حضور برخی دوستان

حضور این دوستان احتمالی بوده و یک ماه تا زمان ثبت نام ایشان وقت باقیست

و از فعالیت های چند ماهه دوستان می شود گمان زد

 

هادی ارومیان (سبحانی نیا)

هادی ارومیان کارشناس کامپیوتر و کارشناس ارشد علوم قرآنی است . او که به نظر به طور مستقل وارد عرصه انتخابات خواهد شد، دارای سوبق اجرایی و مدیریتی زیر است. مشاور وزیر و رئیس حوزه مشاوران جوان وزارت راه و ترابری - مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور پیگیریهای محوله(مدیریت و كنترل پروژه)- نماینده تام‌الاختیار وزیر در  پروژه آزاد راه مراغه - هشترود و  پیگیری سفرهای استانی مقام معظم رهبری، هیأت دولت و وزیر راه و شهرسازی - عضو شورای معاونین وزارت راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی - رئیس كارگروه پیگیری و ارزیابی طرحهای عمرانی(مدیریت پروژه) شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل‌كشور-  كارشناس دفتر فناوری اطلاعات شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل‌كشور(مدیریت پروژه) –( نماینده تام‌الاختیار وزیر درخصوص همایش ملی‌كرسی‌های آزاداندیشی، فرصت‌ها و چالش‌ها/ دانشگاه علم و صنعت - رئیس كارگروه راهبری سامانه مدیریت پروژه  سازمان بنادر و دریانوردی - كارشناس نرم افزار در رسته امور بندری و كشتیرانی سازمان بنادر و دریانوردی- مدیر دفترمدیریت پروژه سازمان بنادر و دریانور

احمد اسدزاده                                                                                                   

ایشان متولد 1345 مراغه، دانش آموخته رشته اقتصاد و معارف اسلامی از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای اقتصاد از کشوراسترالیا و دانشیار دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز می باشد وی دردوره ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر نامزد نمایندگی مجلس شده و با کسب ۱۶۲۸۷ رأی،نفر دوم انتخابات شد. درسال92 از سوی استاندار استان اذربایجان شرقی در دولت یازدهم به عضویت گروه مشاوران اقتصادی استاندار انتخاب گردید. اسدزاده مدرس دروس اقتصاد خرد و کلان، تجارت الکترونیک، برنامه ریزی اقتصادی است. از جمله کارهای مدیریتی وی می توان به ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و ریاست مرکز محاسبات و کامپیوتر دانشگاه تبریز اشاره کرد. وی عضو  شورای  اصلاح طلبان استان می باشد.

 علی باقرپورآذریان

علی باقرپور آذریان متولد دوم فروردین 1350 مراغه، کارشناس علوم قضایی و کارشناس ارشد حقوق، گرایش حقوق جزا و جرم شناسی ، مدرس دانشگاه و از قضات سابق دادگستری است، وی کار قضاوت را به عنوان قاضی تحقیق در شهر ری آغاز کرد . سپس به عنوان دادرس شعب دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به کار خود ادامه داده و در حالی که خود را برای کسب پایه های قضایی بالاتر آماده می کرد، در مقام قاضی دیوان عدالت اداری با اعلام استعفا، دستگاه قضایی را ترک نموده و به کار وکالت پرداخت. ایشان در انتخابات سال 1386 مجلس شورای اسلامی از حوزه مراغه و عجب شیر  پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته و در نهایت نتوانست اعتماد مردم این حوزه را کسب نماید و یکی از کاندیداهای ناموفق دوره هشتم بود.

محمد پروین 

محمد پروین در سال ۱۳۵۲ در شهر تاریخی مراغه و در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی ، راهنمائی و متوسطه را در مراغه به پایان رساند و در سال ۱۳۷۱ همزمان با اخذ دیپلم و شرکت در کنکور همان سال به دانشگاه راه پیدا کرد و در مقطع لیسانس رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شد و با قبولی در آزمون کارشناسی ارشد موفق به اخذ درجه فوق لیسانس در رشته آمایش و طراحی شهری گردید . با اتمام خدمت مقدس سربازی در سال ۱۳۷۷ به استخدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درآمد و مدتی در سازمان ایرانگردی و جهانگردی سابق مشغول به خدمت گردید . با ادغام و تشکیل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان یکی از معاونت های رئیس جمهوری ، مسوولیت های مختلفی را در این نهاد عهده دار شد که از جمله آنها می توان به معاونت امور بین الملل، مشاور در امور برنامه ریزی گردشگری خارجی در دوره مدیریت آقایان اسفندیار رحیم مشایی و  حمید بقایی اشاره کرد . ایشان همچنین عضو شورای مرکزی کانون متفکرین ایران ، عضو هیأت مدیره انجمن دوستی ایران و تونس ، عضو کانون فرهنگی و اقتصادی ایران در اروپا ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه سراسری شرف را در کارنامه خود دارد.وی در نخستین دوره انتخابات شورای شهر مراغه شرکت نموده و از رفتن  به عضویت در شورای شهر مراغه ناکام ماند.

مهدی دواتگری

مهدی دواتگری متولد آذر ۱۳۴۵مراغه است. وی کارشناس مدیریت بازرگانی و کارشناس ارشد حقوق عمومی، قاضی دادگستری و نماینده فعلی شهرستان های مراغه و عجبشیر و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است. دواتگری در در دوره هشتم یکی از کاندیداهای ناکام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و در دوره نهم در حالی که ایشان رقیبی جدی برای یوسف نجفی نماینده وقت محسوب  نمی شد، با رد صلاحیت یکی از کاندیداها و با ایجاد جو مراغه ای - عجبشیری توانست رای اکثریت را بدست آورد. ایشان جزء لیست جبهه متحد اصول گرایان در دور نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. از جمله کارهای ملی ایشان پیگیری مرگ ستاری بهشتی،برهم زدن جلسه سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی در قم و حادثه تصادف دیپلمات مست عربستانی با یک شهروند ایرانی و... می توان اشاره کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1390برچسب:انتخابات مجلس دهم مراغه, | 8:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |