عضو مجلس خبرگان رهبری: سران اروپا پس از انفجارهای فرانسه به خطر داعش پی بردند

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به انفجارهای اخیر فرانسه، گفت: پس از این انفجارها، سران اروپا اعتراف کردند که برای آنان بشار اسد خطر نیست بلکه داعشی ها و تکفیری ها خطر هستند.

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: سران اروپا پیش از انفجارهای فرانسه اعلام می کردند که بشار اسد برای آن ها خطر است ولی اکنون به این نتیجه رسیده اند که برای منافع آن ها و مردم اروپا، داعشی ها و تکفیری ها خطر هستند.
وی، اظهار امیدواری کرد با همت و کمک سران اروپا ، داعشی ها و تکفیری ها ریشه کن شوند چرا که آنان به نام اسلام و مسلمانی، جنایت می کنند و به اسلام لطمه می زنند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود و برخی از مقام های کشورمان به سران اروپا در خصوص خطرگروه تروریستی داعش تذکر داده بودند ولی آنان این خطر را احساس نمی کردند.
آیت الله پورمحمدی، با بیان اینکه اکنون گروه داعش و تکفیری ها در سوریه در تنگنا قرارگرفته و به فکر تلافی آن در سایر کشورها هستند، ادامه داد: در انفجارهای فرانسه متجاوز از 400 نفر کشته و زخمی شدند.
وی یادآور شد: کشتار مردم و انسان های بیگناه در هر نقطه از جهان محکوم بوده و فرقی نمی کند این افراد درآمریکا، فرانسه، اروپا یا کشورهای اسلامی کشته شوند.
امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: کشور ما با مردم اروپا و آمریکا مشکل نداشته و بلکه مشکل ما با برخی از حکومت، دولت و سیاست های آنان است .
آیت الله پورمحمدی، اظهار امیدواری کرد که سران اروپا از انفجارهای فرانسه درس گرفته و عاقلانه رفتار کنند.
وی، همچنین با تبریک آغاز هفته بسیج به بسیجی های جان برکف، گفت: شهدای بسیجی و تمامی شهدا در دنیا و آخرت سرافراز هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آبان 1394برچسب:, | 19:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |