فرمانده سپاه مراغه خبر داد برگزاری 44 برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در مراغه

فرمانده سپاه مراغه گفت: 44 برنامه در گرامی‌داشت هفته بسیج در مراغه برگزار می‌شود.

 

 اکبر شالچی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدای بسیجی، ارائه خدمات رایگان درمانی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی از برنامه‌های مهم هفته بسیج در این شهرستان است.

وی افزود: بسیجیان مراغه روز پنجم آذرماه با تجمع بزرگ توان و اقتدار، توان و نیروی خود را در مراغه به نمایش می‌گذارند.

شالچی‌زاده با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تجدید میثاق بسیجیان با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) است، افزود: در طول این هفته برای تمام اقشار جامعه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده سپاه مراغه، برگزاری گردهمایی و میقات صالحین در نماز جمعه، نشست ر‌وشنگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج، یادواره شهدای محله، میثاق با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در مراغه اعلام کرد.

شالچی‌زاده افزود: بسیج در همه عرصه‌ها از جمله عرصه مقابله با ضد انقلاب و منافقان، هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و خدمات‌رسانی و به ویژه مقابله با جنگ نرم منشاء توفیق و افتخار بوده است.

وی افزود: توفیق حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های ملی و انقلابی کشور به یمن حضور گسترده بسیج در عرصه‌های مختلف بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آبان 1394برچسب:, | 19:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |