فرمانده سپاه ناحیه مراغه: مهم ترین ویژگی بسیج فعالیت در عرصه های مختلف است

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: فعالیت درعرصه های مختلف تحت فرامین رهبر معظم انقلاب و تقویت این عرصه ها مهمترین ویژگی بسیج است.

 

سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز شنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج افزود: ایثارگری، ظلم ستیزی، علم اندوزی، زهد و قناعت، عدالت خواهی و اطاعت آگاهانه و تلاش برای توسعه تعالی کشور از دیگر ویژگی های بسیج است.
وی اظهارکرد: هفته بسیج دراین شهرستان همزمان با سراسر کشور با شعار ' بسیج دست قدرت خداست ' شروع شده و در آن حدود یکصد برنامه در44 عنوان مختلف اجرا می شود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: برنامه های سال جاری در سه محور تقویت روحیه استکبار ستیزی (ایستادگی و مقاومت)، تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و حرکت در توسعه کشور، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج برگزار می شود.
شالچی زاده ادامه داد: این برنامه ها در راستای معرفی فرهنگ بسیج و تقویت روحیه استکبارستیزی و ایجاد آمادگی های لازم دفاعی و فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای نرم و سخت دشمنان اجرا می شود.
وی گفت: تقویت روحیه استکبارستیزی، تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج درتحقق آن و نمایش اقتدار و آمادگی بسیجی ها درقالب بسیج اقشار مختلف، از جمله رویکردهای اساسی در برنامه های هفته بسیج امسال است.
شالچی زاده اظهارداشت: حضور با شکوه درنمازهای جمعه، برگزاری زیارت های عاشورا در حوزه ها و پایگاه ها و مساجد ، دیدار با خانواده های شهدا و برگزاری نشست های روشنگری با محوریت جنگ نرم و دجال واره از جمله برنامه های فرهنگی بسیج در این هفته است.
وی، بازدید و بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی، غبار روبی مزار شهدا، حضورگسترده و منسجم درآیین سالروز تشکیل بسیج، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، ویزیت رایگان پزشکی و برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی را ازبرنامه های هفته بسیج این شهرستان اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آبان 1394برچسب:, | 19:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |