معاون سیاسی سپاه عاشورا: هوشیاری در برابر جریان نفوذ دشمن در عرصه های مختلف ضروری است

معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: هوشیاری و آگاهی در برابر جریان نفوذ دشمن در عرصه های مختلف ضروری است.

 

سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم پور، روز یکشنبه در نشست روشنگری حوزه های بسیج خواهران شهرستان مراغه افزود: نفوذ اقتصادی و امنیتی خطرناک بوده و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.
وی اظهار کرد: آمادگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمن در عرصه های مختلف اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی موجب شکست نقشه های شوم آن ها می شود.
معاون سیاسی سپاه عاشورا یادآور شد: وقتی دشمن آماده و مسلح است باید آماده بود چراکه همیشه به دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.
هاشم پور، ادامه داد: تجربه سال های اخیر نشان داده که کوتاه آمدن در برابر دشمن موجبات تشدید فشارها و زیاده خواهی آن شده است.

***صیانت از ارزش های اسلامی و فرهنگ عظیم عاشورا نیازمند عزم همگانی است
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: صیانت از ارزش های اسلامی و فرهنگ عظیم عاشورا نیازمند عزم همگانی است.
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز یکشنبه در آیین تجلیل از خادمان نمایشگاه از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز معرفت افزود: ترویج و انتقال این فرهنگ در بین نسل های آینده و به ویژه در جوانان موجب ماندگاری ارزش های اصیل اسلامی است.
وی اظهار کرد: پاسداری از فرهنگ عاشورا و شعائر اسلامی بزرگترین رسالت برای امت اسلامی در زمان کنونی بوده و مقابله با انحرافات و تحریف ها در زمینه نهضت عاشورا، صیانت از ارزش های اصیل اسلامی است.
حجت الاسلام فیضی زاده، ادامه داد: پاسداشت ارزش های اسلامی به ویژه فرهنگ عاشورایی، از نفوذ جریان های انحرافی با هدف تحریف و ضربه زدن به آرمان های دینی، جلوگیری می کند.
فرمانده حوزه چهار نصر و دبیر این نمایشگاه نیز در این آیین گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی و شناساندن صحیح فرهنگ عاشورا، مقابله با انحراف ها، ترویج هویت اسلامی و معرفت افزایی دینی برگزار شد.
عبدالله کنعانی، افزود: سیزدهمین دوره این نمایشگاه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و جهاد و شهادت با همراهی و مشارکت بسیجیان این شهرستان و پایگاه مسلم بن عقیل (ع) در دهه اول محرم برگزار شد.
در پایان این آیین از خادمان نمایشگاه از کربلای سرخ شهادت تا کربلای سبز معرفت مراغه با اهدای هدایایی تجلیل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:, | 17:14 | نويسنده : شهروند مراغه ای |