ایجاد چهار رشته جدید در دانشکده علوم پزشکی مراغه

 سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی مراغه گفت: چهار رشته جدید در مقطع کاردانی با موافقت شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این دانشکده ایجاد شد.

 

علی جنتی : رشته های جدید شامل تکنسین دهان و دندان، هوشبری، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری هاست.
وی با بیان اینکه با ایجاد این رشته ها، تعداد رشته های جدید این دانشکده به 9 رشته افزایش یافت، اظهار کرد: هم اکنون 600 دانشجو در رشته های پرستاری، اتاق عمل، فوریت های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و بهداشت عمومی این دانشکده مشغول تحصیل هستند.
جنتی، یادآور شد: این دانشکده به منظور تثبیت جایگاه آموزشی خود به دنبال افزایش رشته ها در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی است.
مجوز فعالیت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه در سال 1369 از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ و در سال 1391 با ادغام شبکه بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی تغییر یافت.
این دانشکده در سال 1393 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز جدا شد و هم اکنون به صورت مستقل زیر نظر وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی اداره می شود.
دانشکده فوق به عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی این شهرستان در زمینی به مساحت 85 هکتار و با زیربنای هشت هزار و 500 متر مربع فعالیت می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394برچسب:, | 13:12 | نويسنده : شهروند مراغه ای |