معاون فرماندار مراغه: شکوه عزاداری اربعین حسینی مکتب اسلام را گسترش می دهد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه گفت: شکوه عزاداری اربعین حسینی موجب گسترش و ترویج مکتب اسلام می شود.

 

جواد محمودی، روز دوشنبه در آیین هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی در این شهرستان افزود: اربعین حسینی و تمامی عزاداری های ائمه اطهار (ع) نوعی تبلیغ برای مکتب صلح طلب اسلام است.
وی اظهار کرد: امامزاده های سیدمحمد (ع) و سیدابراهیم (ع) این شهرستان در طول سال به ویژه در اربعین حسینی پذیرای زایران بوده و اقدام های لازم برای تامین آسایش و رفاه آنان انجام می شود.
معاون فرماندار مراغه یادآور شد: مقرر شده تمامی نهادهای انتظامی و امدادی یک روز قبل از اربعین حسینی در این محل ها مستقر شوند تا موجبات ارایه بهتر خدمات به زایران در این اماکن متبرکه و محل های اطراف را فراهم کنند.
محمودی، ادامه داد: در اربعین حسینی، نیروی انتظامی، راهداری، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، اورژانس 115، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی در این اماکن به ویژه امامزاده سید ابراهیم(ع) مستقر می شوند.
وی گفت: با هماهنگی دهیاری روستای چکان نیز تمامی خودروها به محل های تعیین شده در روستا هدایت می شود تا از ایجاد بار ترافیکی در محور مراغه - هشترود جلوگیری کرد.
بقعه امامزداه سید ابراهیم(ع) در چهار کیلومتری شرق مراغه و نزدیکی روستای چکان واقع شده و این بقعه از دیرباز مورد توجه و احترام خاص اهالی مردم حسینی این شهرستان و شهرستان های همجوار بوده و از امامزاده های معروف و مشهور آذربایجان شرقی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394برچسب:فرمانداری مراغه, | 16:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |