جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: دشمن با ابزار فرهنگی درصدد نفوذ و ضربه زدن به ارزش های اسلا

 جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن با ابزار فرهنگی درصدد نفوذ و ضربه زدن به ارزش ها و آرمان های اسلامی است.

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، روز دوشنبه درهمایش بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در دانشگاه پیام نور شهرستان مراغه افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و سیاسی در صدد تضعیف نظام مقدس اسلامی هستند.
وی اظهارکرد: دشمن با بهره گیری و سواستفاده از برجام بدنبال نفوذ و جریان سازی درداخل کشور با هدف ایجاد تفرقه و ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و ارزش های انقلابی است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: غرب و نظام سلطه با ابزارفرهنگی، ترویج بی بند و باری، فساد و ابتذال به عنوان مظاهر نفوذ در بین جوانان درصدد ایجاد استحاله فرهنگی و تضعیف باورهای اسلامی و دینی است.
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: رزمندگان و بسیجی ها در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که مکتبی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
وی گفت: راهبرد آمریکا و غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، تغییر ساختار، رفتار و مهار رشد و توسعه نظام اسلامی است.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: رزمندگان در اوج مظلومیت در برابر قدرت های جهان ایستادند و اجازه نفوذ و تجاوز به دشمنان را ندادند و اینک رسالت ما ادامه راه آن ها است.
حجت الاسلامی نجفقلی زاده سرایی، با اشاره به انتخابات پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هوشیاری در برابر توطئه دشمن در تحریف ارزش ها و حقایق انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات، امری حیاتی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394برچسب:, | 21:55 | نويسنده : شهروند مراغه ای |