مسوول بسیج اساتید آذربایجان شرقی: حلقه های صالحین در دانشگاه موجب تعامل فکری استادان و دانشجویان است

مسوول بسیج اساتید آذربایجان شرقی گفت: حلقه های علمی و صالحین بسیج دردانشگاه ها برای تعامل فکری استادان و دانشجویان تشکیل شده است.

 

مسلم اورنگی، روز دوشنبه درکارگاه حلقه های علمی و صالحین بسیج اساتید دانشگاه های مراغه افزود: با توجه به پاره ای از وظایف و اهمیت برگزاری کارگاه های علمی حلقه های صالحین، این حلقه ها در راستای تقویت و تعامل فکری بین اساتید و دانشجویان و پرورش استعدادهای نهفته آنان و کمک به دانشجویان راه اندازی شده است.
وی اظهارکرد: سازمان بسیج اساتید بخشی از سیل عظیم بسیجی ها بوده و در راستای سیاست های بسیج در دانشگاه ها فعالیت می کند.
اورنگی ادامه داد: عملکرد اساتید دانشگاه های مراغه خوب بوده و به عنوان الگو برای سایر دانشگاه ها پیشنهاد می شود و استادان بسیجی این شهرستان در این زمینه از کارنامه درخشانی برخوردارند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز دراین آیین گفت: نقش بسیج در معرفت افزایی همه اقشار جامعه باید طوری باشد که به تمام نیازهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه جواب دهد.
محمدرضا ولیلو، با اشاره به اهمیت تاثیرگزاری اقشار بسیج اساتید دانشگاه ها در سبک زندگی اسلامی افراد و جایگاه ویژه آن ها در میان دانشجویان و فرهیختگان، افزود: بسیجی یعنی مغز متفکر، آگاه و هشیار و یک بسیجی واقعی مصداق کامل ایثار، خلوص و الگوی بارز و مظهر عشق و ایمان است.
وی اظهارکرد: اساتید متعهد در صورت عضویت در بسیج اساتید در دانشگاه ها و پیروی از برنامه ها و هم راستایی با اهداف متعالی آن به ویژه در دوره ها و کارگاه های حلقه های علمی و صالحین، از برکات مهم و تاثیرگذار در رابطه با تزکیه جوانان و توسعه فرهنگ انقلابی در دانشگاه ها و هم افزایی اتحاد ، همدلی و همزبانی در کشور خواهند شد.
ولیلوادامه داد: بسیج اساتید دانشگاه های مراغه رتبه اول کشور را کسب کرده و دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان و امکانات آماده خدمت در بسیج بوده و دراین زمینه تمهیدات و امکانات برگزاری دوره ها، کارگاه ها، نشست ها و اردوهای متعددی را تا کنون فراهم کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394برچسب:, | 21:56 | نويسنده : شهروند مراغه ای |