فرمانده سپاه مراغه: فرهنگ بسیج برخواسته از آرمان های اسلامی است

 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: فرهنگ بسیج برخواسته از اندیشه ها و آرمان های اسلامی بوده و ترویج آن برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است.

 

سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز سه شنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان افزود: بسیج ریشه در آموزه های اسلامی و دینی داشته و همواره راهگشای بسیاری از مشکلات و بحران ها بوده است.
وی اظهار کرد: اکنون صفات اسلامی در جوانان بسیجی ریشه کرده چرا که جوانان بسیجی دلبسته اسلام بوده و در راه خداوند متعال ایثار می کنند.
شالچی زاده، ادامه داد: این صفات با تاسی از اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب روز به روز بارورتر می شود.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه، نیز در این آیین با بیان اینکه هفته بسیج مقدس است، گفت: بسیج دارای یک تفکر مقدس در بطن خود بوده و این تفکر مقدس کشور ما را در مقابل دسیسه های دشمن بیمه کرده چرا که تفکر بسیجی در حوزه های مختلف مدیریتی نیز بسیار فعال است.
علی جنتی، افزود: با صدور فرمان تشکیل بسیج، امام (ره) نشان دادند که چطور می توان صادقانه از مشارکت مردمی به معنای واقعی استفاده کرد.
وی، یادآوری کرد: تشکیل بسیج قدرت نفوذ رهبری را نشان داد و صداقت و ایثارگری را در کشور ما نهادینه کرده و اکنون بسیجی به یک نیروی صادق، بی توقع و همیشه در صحنه تبدیل شده است.
وی گفت: ویژگی های مثبت بسیج، آن را غیرقابل پیش بینی کرده و باعث رعب و وحشت دشمن می شود.
امیر محمدرضائیان، مسوول بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این آیین با اشاره به برخی از فعالیت های انجام شده در طول یک سال اخیر در این دانشکده، گفت: ارائه خدمات درمانی برای زائران عتبات عالیات و برگزاری کلاس های آموزشی در سطح دانشگاه های این شهرستان برای ترویج خودمراقبتی، فرزندآوری و باروری سالم در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شده است.
در این مراسم از بسیجیان دانشکده علوم پزشکی مراغه تقدیر شد.

****ساختمان جدید پایگاه خاتم الاوصیای مراغه به بهره برداری رسید
ساختمان جدید پایگاه خاتم الاوصیای مراغه طی مراسمی و با حضور مسوولان بسیج و بسیجیان این شهرستان به بهره برداری رسید.
این ساختمان با زیربنای بیش از 100 متر مربع و با هزینه 180 میلیون ریال احداث شده است.

http://img7.irna.ir/1394/13940903/81851529/81851529-70325277.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 آذر 1394برچسب:, | 10:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |