عضو مجلس خبرگان رهبری: نحوه دیدار رییس جمهوری روسیه با رهبری نشان از عزتمندی انقلاب است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: نحوه دیدار رییس جمهوری روسیه با رهبر معظم انقلاب در نگاه دیپلماسی نشان از عزتمندی انقلاب اسلامی ایران در عرصه های بین المللی دارد.

 

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: بدون شک انقلاب اسلامی ایران در دیدگاه های بین المللی و امت اسلامی از خط نفوذ و عزت خاصی برخوردار بوده و دیدار ولادیمیر پوتین با رهبر معظم انقلاب بدون تشریفات حایز اهمیت است.
وی اظهار کرد: هدیه نسخه خطی قرآن با قدمت چند قرنی رییس جمهوری روسیه به رهبر معظم انقلاب که در نوع خود اتفاقی نادر بین سران دو کشور بوده نشان دهنده اهمیت آرمان ها و آموزه های اسلام و انقلاب در جهان است.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل توانست در اوج ذلت ایران به پیروزی برسد و با هدایت های ایشان دوران هشت سال جنگ تحمیلی و سال های ابتدایی تحریم ها را سپری کند.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: پس از امام راحل نیز رهبر معظم انقلاب، سکان این هدایت را عهده دار شدند و اکنون در نتیجه هدایت های این دو رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی در اوج عزت در برابر استکبار ایستادگی کرده و آرمان های آن در سویه، عراق و لبنان نیز گسترش یافته است.
وی با اشاره به اهمیت روز اربعین حسینی (ع) خاطرنشان کرد: اربعین حسینی مایه جاودانگی و ماندگاری نهضت امام حسین(ع) است و مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این روز شروع جاذبه مغناطیس حسینی(ع) در جهان است.
امام جمعه مراغه گفت: امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد تا انسان ها را از جهالت نجات دهد و واقعه کربلا مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) و تا ابد جدا کننده حق و باطل است.
آیت الله پورمحمدی، با یادآوری هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام (ره) آن را پایه ریزی کرد و در زمان کنونی برکات آن شامل حال انقلاب و مردم می شود.
وی اظهار کرد: بسیج تنها در عرصه های انقلاب اسلامی نبوده بلکه برخی از کشورهای آزادیخواه از جمله لبنان، عراق و سوریه نیز از این شجره طیبه الهام گیری کرده و این امر نشانگر جایگاه بسیج است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 آذر 1394برچسب:, | 16:30 | نويسنده : شهروند مراغه ای |