مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا: فرهنگ بسیج کارآمدترین ابزار مقابله با استکبار جهانی است

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: فرهنگ و تفکر بسیج موثرترین و کارآمدترین ابزار برای مقابله با استکبار جهانی و نظام سلطه است.

 

حجت الاسلام حسن کاملی فر در آیین تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه قدس شهرستان مراغه افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و صحنه های حساس و خطیر کشور، نقش و کارآمدی خود را نشان داده است.
وی اظهار کرد: اکنون ثابت شده هر جا که کشور و نظام اسلامی به ایمان، اخلاص، ایثار و مجاهدت بسیج نیاز داشته باشد، بسیجیان ولایتمدار و بصیر در صحنه حضور فعال خواهند یافت.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادآور شد: در زمان کنونی، تفکر، فرهنگ، ایثار و مجاهدت های بسیج در جامعه بیش از پیش احساس می شود.
حجت الاسلام کاملی فر، ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبری، بسیج خاکریز اول و مستحکم نظام اسلامی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بوده و نباید این سنگر تضعیف و سست شود.
وی گفت: تشکیل بسیج حاصل تفکر عمیق و دور اندیشی امام راحل (ره) و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده و این نهاد از کارآمدترین ابزار برای صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی برخوردار است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به خطر نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: هوشیاری در برابر جریان نفوذ استکبار جهانی در زمان پس از توافق هسته ای و برجام ضروری تر از هر زمان دیگر است.
حجت الاسلام کاملی فر، یادآور شد: هدف از نفوذ، تغییر باورهای مردمی و روحیه جهادی و انقلابی جوانان بسیجی بوده و در صورت غفلت، ضربات جبران ناپذیری به ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی وارد خواهد شد.
در این آیین از بسیجیان نمونه پایگاه قدس مراغه تجلیل بعمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 آذر 1394برچسب:, | 16:31 | نويسنده : شهروند مراغه ای |