نماینده مجلس: ملاک و معیار دستگاه ها در انتخابات اجرای قانون باشد

 نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: ملاک و معیار دستگاه های مسوول در انتخابات باید اجرای قانون باشد.

 

مهدی دواتگری، روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با احترام به قوانین بدنبال حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشند.
وی، اظهار کرد: عمل به قوانین و مقررات انتخابات باید برای تمامی نامزدهای احتمالی ملاک و میعار باشد و اگر کسی به قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقاد دارد، اجرای قوانین فصل الخطاب است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه کشور، یادآور شد: با توجه به تدوین این برنامه، مسوولان اجرایی، اساتید دانشگاهی و فعالان عرصه های مختلف می توانند در این خصوص با ارایه نظرهای خود به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تدوین این برنامه نقش موثری ایفا کنند.
دواتگری، ادامه داد: نکته نظرهای این افراد می تواند در تدوین کامل و جامع برنامه ششم توسعه، نقش بسزایی ایفا کند.
وی با اشاره به اجرای آزاد مراغه - هشترود گفت: عملیات اجرای کیلومتر 14 تا 26 این آزادراه هم اکنون دارای 18 درصد پیشرفت فیزیکی است.
دواتگری، افزود: کیلومتر صفر تا 14 این آزاد راه نیز در مرحله تملک بوده و به منظور سرعت دهی عملیات تملک در این مسیر، دستور اجرای ماده 9 در برخی از این مسیر از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شده و دادستان عمومی انقلاب مراغه نیز در حال اجرای این دستور است.
وی یادآوری کرد: این دستور برای برخی املاک در روستاهای دیورزم، گل، گل تپه، آغجه کهل و آغاجری صادر شده است.
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: با نامزدهای احتمالی که تخلف تبلیغاتی مرتکب شوند و مسوولان و کارمندانی که از بیت المال بر له یا علیه نامزدها استفاده کنند، برخورد می شود.
ظفر محمدی، افزود: تلاش برای برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم وظیفه برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.
وی، از اختصاص 112 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارهای استانی برای طرح های عمرانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.
فرماندار ویزه مراغه یادآور شد: تجهیز برخی اداره ها و نهادهای دولتی به دوربین های مدار بسته و تجهیزات امنیتی ضروری است.
محمدی، ادامه داد: بازرسی های انجام شده از اداره ها نشان می دهد، بیشتر آن ها از نظر امنیتی مشکل دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:, | 10:15 | نويسنده : شهروند مراغه ای |