امام جمعه مراغه: سیاست ایران ایجاد ارتباط دوستی با کشورهای همسایه است

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران برقراری و حفظ ارتباط دوستی با کشورهای همسایه است.

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: کج سلیقه گی برخی دولتمردان کشورهای همسایه از جمله ترکیه، موجب ایجاد تنش در بین کشورهای منطقه می شود.
وی اظهارکرد: اظهار نظرهای اردوغان رییس جمهوری ترکیه در مورد سوریه ' به مثابه علیه ایران ' بوده که امیدواریم این حرکت موجب بروز تشنج در منطقه نشود.
امام جمعه مراغه یادآور شد: اردوغان به دنبال ایجاد امپراتوری عثمانی با کمک استکبار بوده که با موضع گیری ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و خالی کردن پشت ترکیه از سوی آمریکا، ماهیت استکبار مشخص شد.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد: مقام های ترکیه باید از این حرکت آمریکا درس گرفته و به دنبال ایجاد تنش در منطقه نباشند.
وی، با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کشورهای اروپایی نیز توسط گروه تروریستی داعش تهدید می شود، گفت: جامعه جهانی نیازمند مقابله با تروریسم و پیشگیری از دخالت استکبار در امور کشورهای اسلامی است.
امام جمعه مراغه اظهار داشت: گروه تروریستی داعش موجب فراموشی مساله یمن شده و آل سعود از این فرصت استفاده کرده و اقدام به کشتار مسلمانان این کشور می کند.
آیت الله پورمحمدی، همچین با اشاره به 10 آذر سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس افزود: آرمان خواهی این شهید به حدی بود که به تنهایی در مرکز قانون گذاری وقت ایران، در برابر بیگانگان ایستادگی کرد.
وی گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، توجه کافی به این مهم از سوی مردم و انتخاب افراد با درایت و مدیر ضروری است.
آیت الله پورمحمدی خاطرنشان کرد: انتخاب افراد با این ویژگی موجب تقویت بیشتر مجلس با شیوه های مدرس گونه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 آذر 1394برچسب:, | 13:21 | نويسنده : شهروند مراغه ای |