بسیج تفکر پویا و جاری در جامعه اسلامی است

 بسیج تفکر پویا و همیشه جاری در جامعه اسلامی است.

 

 

http://img7.irna.ir/1394/13940926/81881950/81881950-70381258.jpg

سرهنگ دوم پاسدار حمید ساعدی، روز پنجشنبه در آیین آغاز دوره آموزشی شوراهای بسیج این شهرستان افزود: تفکر بسیج مایه پیشرفت، رشد و تعالی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و صنایع دفاعی کشور است.
وی با اشاره به نقش سازنده بسیج در تعالی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اکنون به برکت خون شهدا، تدابیر رهبری و حضور گسترده بسیجیان، شاهد پیشرفت ها و جهش های چشمگیر علمی و فرهنگی در سطح جامعه هستیم.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: ایستادگی و مقاومت به عنوان یکی از اساسی ترین جلوه های ایثار بسیج، الهام بخش ملت های آزاده جهان شده است.
ساعدی، ادامه داد: ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه در برابر نظام سلطه، صهیونیسم جهانی و گروه های تروریستی و تکفیری منطقه، الهام گرفته از بسیج و انقلاب اسلامی است.
وی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی شوراهای بسیج این شهرستان گفت: این دوره متمرکز با هدف آموزش فراگیر و تخصصی در زمینه ایجاد آمادگی های لازم و تخصص گرایی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد.
کارگاه های آموزشی شوراهای بسیج در قالب دوره متمرکز برای شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مراغه به مدت یک روز در این شهرستان برگزار می شود.
این دوره با هدف ارایه آموزش های تخصصی لازم برای اعضای شوراهای بسیج در قالب 17 کلاس و کارگاه آموزشی برگزار می شود.
کارگاه های فرهنگی، علمی، پژوهشی، تربیت بدنی، عقیدتی و نظارت، بسیج سازندگی، بازرسی و تعلیم و تربیت از جمله کلاس های تخصصی و آموزشی برای بسیجیان شرکت کننده در این دوره است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 آذر 1394برچسب:, | 14:37 | نويسنده : شهروند مراغه ای |