امام جمعه مراغه: توفیق خدمت برای نخبگان در تمامی عرصه ها وجود دارد

 عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: توفیق خدمت در جمهوری اسلامی برای تمامی نخبگان و فعالان عرصه های مختلف در تمامی سکوها وجود دارد.

 

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به انتخابات سال 94 افزود: این انتخابات فرصتی برای برنامه ریزی در زمینه ارایه خدمت بهتر به جامعه و کشور است و هر کس می تواند توفیق خدمت در تمامی سکوهای انقلاب اسلامی را داشته باشد.
وی اظهار کرد: با توجه به اعلام نامزدی برخی از افراد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و فعالیت های آنان، حامیان و خود آن ها باید به منظور ارایه برنامه های خود، زمینه رقابت سالم را فراهم کنند.
امام جمعه مراغه یادآور شد: شایعه پراکنی و تخریب سایر چهره ها می تواند رقابت سالم را به خطر انداخته و در تصمیم گیری مردم اخلال ایجاد کند و این مساله در نهایت به خیر نظام نخواهد بود.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: توفیق خدمت برای هر شخص این است که بتواند توانایی خود را در عرصه های مختلف بکار گیرد تا نقش و دین خود را به کشور ادا کند.
وی گفت: خدمت فقط پیروزی در انتخابات و نشستن بر صندلی مجلس شورای اسلامی نبوده بلکه خدمت واقعی قرار گرفتن در مسیر برنامه های نظام و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل، رهنمودهای رهبری و خدمت به مردم است.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری بااشاره به کشتار مسلمانان نیجریه، اظهار کرد: اقدام وحشیانه ارتش این کشور که موجب شهادت و زخمی شدن گروه زیادی از مردم مومن و خداجوی بزرگ ترین کشور اسلامی آفریقا شد، در سایه اهداف گروه های تکفیری به ظاهر اسلامی، است.
آیت الله پورمحمدی، خاطرنشان کرد: جامع بین المللی باید دولت نیجریه را ملزم به شناسایی عاملان این جنایت هولناک کرده و دلیل هتک حرمت به شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روشن شود تا در آینده از تکرار چنین اقدام هایی جلوگیری شود.
وی یادآور شد: افکار متحجرانه در این کشور با چراغ سبز دولتمردان به قدری آزادانه عمل و با اقدام های تکفیری خود حقوق 10 میلیون شیعه را پایمال می کند که حکومت آن کشور هیچ اقدامی در این ارتباط نمی کند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به 27 آذر، سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح از سرمایه های نظام اسلامی بود و یکپارچگی حوزه و دانشگاه نقش بسزایی در ارتقا و توسعه کشور در تمامی زمینه های ایفا می کند.
آیت الله پورمحمدی، افزود: دانشگاه ها باید به سمت و سوی اسلامی شدن حرکت بیشتری کنند و باید تفکر آزاداندیشی و وحدت در دانشگاه ها گسترش یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 آذر 1394برچسب:, | 19:36 | نويسنده : شهروند مراغه ای |