فرماندار مراغه: دو نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

 معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار مراغه گفت: در اولین ساعات ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مراغه و عجب شیر دو نفر با حضور در این فرمانداری ثبت نام کردند.

 

ظفر محمدی افزود: سایر نامزدها نیز می توانند برای ثبت نام به همراه مدارک خود از امروز تا چهارم دی به مدت یک هفته به ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: به همراه داشتن اصل کارت ملی و سه نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس دار و سه نسخه تصویر کلیه صفحات آن، 10 قطعه عکس جدید سه در چهار با زمینه روشن و اصل تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یا مدرک معادل معتبر به هنگام ثبت نام داوطلبان، الزامی است.
رییس ستاد انتخابات مراغه یادآور شد: اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل و تصویر برگ پایان خدمت وظیفه عمومی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولیت خدمت وظیفه عمومی نیز از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
محمدی، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را از شرایط داوطلبان ذکر کرد.
وی ادامه داد: نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه، داشتن سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی و حداقل سن 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام را از دیگر شرایط داوطلبان است.
فرماندار مراغه گفت: به استناد تبصره 2 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ یک از داوطلبان نمایندگی نمی توانند در بیش از یک حوزه انتخابیه خود را نامزد کنند، در غیر این صورت نامزدی آنان به طور کل باطل و از شرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می شوند.
محمدی، افزود: به استناد ماده 46 قانون مزبور نیز چنانچه داوطلبی پس از ثبت نام به صورت کتبی انصراف خود را به این فرمانداری یا وزارت کشور اعلام کند، دیگر عدول از انصراف پذیرفته نخواهد شد.
پس از پایان ثبت نام داوطلبان و طی شدن روند بررسی صلاحیت آنان، در تاریخ 27 بهمن اسامی قطعی نامزدهای تایید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرمانداران حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفت اسفند ماه سال جای برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 آذر 1394برچسب:, | 20:36 | نويسنده : شهروند مراغه ای |