ثبت نام هفت داوطلب نامزدی مجلس شورای اسلامی در حوزه مراغه و عجب شیر

 معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: هفت داوطلب نامزدی مجلس شورای اسلامی در دهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه مراغه، عجب شیر، خداجو و قلعه چای ثبت نام کردند.

 

 

ظفر محمدی افزود: از این تعداد دو نفر با حضور در وزارت کشور و پنج نفر نیز با حضور در این فرمانداری نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند.
وی با بیان اینکه اغلب داوطلبان نامزدی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نام نویسی خود را به روز آخر و واپسین لحظات موکول می کنند، اظهار کرد: به علت مشغله کاری سامانه وزارت کشور در واپسین لحظات ثبت نام، احتمال بروز برخی مشکلات وجود دارد.
رییس مرکز حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی خواست، ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکرده و در روند ثبت نام، مجموعه فرمانداری را یاری کنند تا در اسرع وقت ثبت نام آن ها انجام شود.
محمدی، با اشاره به اینکه ثبت نام هر روز تا چهارم دی طبق برنامه زمان بندی در این فرمانداری انجام می شود، ادامه داد: به منظور سهولت در ثبت نام از داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی، داوطلبان لازم است در اسرع وقت و در اواسط هفته برای ثبت نام خود اقدام کنند.
وی، برگزاری انتخابات را از مهمترین برنامه های فرصت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت گذاری نخبگان و چهره های تاثیرگذار جامعه اعلام کرد و گفت: حضور افراد و شخصیت های مهم و تاثیرگذار برای برگزاری انتخاباتی پرشور ضروری است.
فرمانداری ویژه مراغه عهده دار ثبت نام از داوطلبان نامزدی دهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه مراغه، عجب شیر، خداجو و قلعه چای بوده و مردم شهرستان های مراغه و عجب شیر به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای هستند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394برچسب:, | 17:4 | نويسنده : شهروند مراغه ای |